Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه خوارزمی از افتتاح ساختمان پروین اعتصامی این دانشگاه تا دهه فجر خبر داد و گفت: حدود ۷ میلیارد تومان اعتبار صرف این پروژه شده است.

دکتر عزیزالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ساختمان پروین اعتصامی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های دانشگاه خوارزمی که در میراث فرهنگی نیز به ثبت رسیده است،‌ تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، البته قرار بود این ساختمان تابستان جاری به بهره برداری برسد که متاسفانه این مهم امکان‌پذیر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: برای بازسازی ساختمان پروین اعتصامی دانشگاه خوارزمی حدود ۷ میلیارد تومان هزینه شده است که در تامین این بودجه محدودیت‌هایی داشتیم، به همین جهت نتوانستیم در زمانی که اعلام شد این ساختمان را بهره‌برداری کنیم. اگر چه تجهیز این ساختمان بودجه جداگانه‌ای را می خواهد که باید دنبال تامین این اعتبار باشیم.

رییس دانشگاه خوارزمی خاطر نشان کرد: ساختمان آموزشی پردیس مرکزی و همچنین دانشکده روانشناسی دانشگاه واقع در کرج نیز دو پروژه عمرانی دیگر دانشگاه خوارزمی است که این پروژه‌ها بودجه ابلاغ‌شده دارند؛ اما به دلیل اینکه در قالب اوراق سه ساله در نظر گرفته شده است، تامین آن به سختی صورت می‌گیرد و ما سعی می‌کنیم پیمانکار این پروژه‌ها علی‌رغم چالش‌های موجود پای کار بماند و پروژه را ترک نکند.

دکتر حبیبی در خصوص میزان تخصیص بودجه جاری دانشگاه نیز گفت: حدود ۵۵ درصد از این بودجه تا کنون تخصیص یافته است که این میزان از تخصیص بسیار پایین است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌ای به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال به مدت شش ماه آغاز شد که این پروژه در راستای تسهیل در عبورومرور و ایمنی بالاتر برای شهروندان در خروجی شهر اصفهان به سمت تهران بوده‌ است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با اظهار کرد: پس از احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که برای تسریع در عبور و مرور شهروندان احداث شده، این پروژه به دلیل تردد بالا، عرض کم ترافیکی موجود در خروجی میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم و حوادث ایجاد شده در این مسیر آغاز و در حال اجراست.

وی افزود: ۳۰ درصد ردیف اعتباری برای تعریض، ساماندهی و ایمن‌سازی خروج میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم در ۱۴۰۲ اختصاص داده شد و عملیات اجرایی آن نیز در ماه‌های پایانی سال قبل آغاز گردید و ۷۰ درصد بودجه آن در سال جاری تأمین اعتبار گردید.

سلطان‌آقایی با اشاره به تأثیرگذاری این پروژه در منطقه و شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تأثیرات این پروژه کاهش آلودگی هوا و تسهیل ترافیک به‌دلیل روان‌سازی ترددها است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح منطقه خاطر نشان کرد: امسال بودجه عمرانی منطقه بیش از ۳۰ درصد افزایش و هم اکنون در حال تکمیل پروژه‌های قبلی و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های جدید هستیم.

کد خبر 747753

دیگر خبرها

  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار