Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@16:09:50 GMT

آخرین آمار رسمی مرگ و میر ناشی از آنفولانزا

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۱۷۸۱

صراط:

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، با اشاره به آخرین آمار‌ها در خصوص تعداد مبتلایان به آنفولانزا، گفت: این آمار‌ها هر هفته از سوی معاونت بهداشت وزارت بهداشت تجمیع و اطلاع رسانی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جهانپور با بیان اینکه در هفته گذشته ۲۵ نفر دیگر نیز جان خود را در اثر ابتلا به آنفولانزا از دست دادند، افزود: از آغاز مهر سال جاری تاکنون ۸۱ نفر در مجموع جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه از روز سه شنبه گذشته با روند کاهشی و همچنین روند نزولی در بروز موارد جدید آنفولانزا رو به رو هستیم، تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده روند ابتلا به آنفولانزا فروکشی کرده است.

سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه از نظر تامین دارو و واکسن آنفولانزا مشکلی وجود ندارد، گفت: آنفولانزا ویروس غیر قابل پیش بینی و با شدت بیماری زایی بالا بوده، اما کنترل آن رخ داده است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت یادآور شد: روند ابتلا به آنفولانزا نهایت تا هفته آینده روند کاهشی را در پیش خواهد گرفت البته که در تمامی فصول سال احتمال ابتلا به آنفولانزا وجود دارد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزارت بهداشت ویروس آنفولانزا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار قتل عام از آغاز جنگ غزه

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه در بیانیه‌ای از به شهادت رسیدن ۳۰ کودک فلسطینی بر اثر قحطی و ارتکاب ۳ هزار قتل عام از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته تاکنون خبر داد.

به گزارش ایسنا، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد ۳۰ کودک در اثر قحطی در نوار غزه به شهادت رسیدند.

در ادامه بیانیه آمده است: «رژیم اشغالگر از زمان آغاز تجاوز به نوار غزه نزدیک به ۳ هزار قتل عام انجام داده است.»

پیشتر هم مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه گفته بود « ارتش رژیم اشغالگر همچنان به سیاست گرسنه نگه داشتن فلسطینیان در شمال نوار غزه ادامه می‌دهد.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دلار بازار غیر رسمی در سراشیبی
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • سرآسیایی تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • آمار شهدای غزه به ۳۳۷۹۷ نفر رسید
  • آخرین آمار قربانیان جنگ غزه
  • سونامی دیابت در ایران/ بسیاری از مبتلایان به دیابت از بیماری خود بی اطلاع هستند
  • آمار شهدای فلسطین ۳۳۷۳۹ شهید رسید
  • آمار جدید شمار قربانیان جنگ غزه
  • استقبال از پویش ملی زندگی با آیه ها
  • ۳ هزار قتل عام از آغاز جنگ غزه