Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس جمهور آمریکا برای انجام فعالیت‌های دولتی به جای موبایل‌های ایمن شده، از سرویس‌های موبایل رمزگذاری نشده استفاده می‌کند.

 به نقل از بیزینس اینسایدر، گزارشی جدید نشان می‌دهد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به طور مداوم با استفاده از دستگاه‌های تایید نشده تماس تلفنی برقرار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که او در برنامه انتخاباتی خود هیلاری کلینتون را برای استفاده از سرور‌های خصوصی ایمیل به باد انتقاد گرفته بود.

سابقه تماس‌ها که به عنوان بخشی از تحقیقات درباره ترامپ منتشر شده، نشان می‌دهد او و مشاوران ارشدش به طور مداوم از موبایل‌های غیر ایمن برای انجام فعالیت‌هایی در کاخ سفید استفاده کرده اند. همچنین چند مقام دولتی که نامشان فاش نشده نیز این امر را تائید کرده اند.

مقامات دولتی به طور معمول از سرویس‌های موبایل رمزگذاری شده استفاده می‌کنند تا از هک شدن اطلاعات تماس‌ها و پیامک‌ها اجتناب کنند.

آلکس هید مدیر فناوری شرکت Security Scorecard می‌گوید: سرویس‌های موبایل رمزگذاری نشده را به راحتی می‌توان هک کرد. در برخی موارد حتی هکر می‌تواند با بالارفتن از یک برج مخابرات موبایل و اتصال به یک لپ تاپ تمام اطلاعات را دانلود کند.

منبع : مهر

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ + فیلم

به گزارش جماران؛ فردی در نیویورک مقابل ساختمان محل برگزاری دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اقدام به خودسوزی کرد.

 این دادگاه قرار است به پرونده ترامپ در خصوص پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن رسیدگی کند.

 

حجم ویدیو: 1.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:45 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • خودسوزی مقابل دادگاه ترامپ + فیلم
  • معرفی ۵ سرویس پولساز گوگل و نحوه استفاده از آنها
  • تبلیغ بین سریال‌ها دردسر ساز شد
  • برخورد با مصادیق غیرقانونی تبلیغات در نمایش خانگی
  • دستگیری ۲ جاسوس روسی در ایالت بایرن آلمان
  • جلوی تبلیغات غیرقانونی در نمایش‌خانگی گرفته می‌شود
  • ترامپ دوباره در دادگاه
  • آغاز ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ از یکم اردیبهشت
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • فیلم/ آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی