Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسبق پرسپولیس معتقد است سرخ‌پوشان برای بازی با حریفان سرسخت‌تر باید بسیار روان‌تر و با کیفیت فنی بالاتری بازی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمید درخشان، پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس، درباره برد این تیم مقابل گل‌گهر و قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: ابتدا بابت برد دیروز به همه طرفداران پرسپولیس تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه تیم موفق شد در این بازی حساس به برد دست پیدا بکند و خودش را در کورس قهرمانی نگه دارد، این موضوع مهمی بود که با برد گل‌گهر محقق شد.

وی افزود: نکته مهم درباره لیگ قهرمانان آسیا این است که پرسپولیس به‌رغم آنچه که برداشت می‌شود در گروه ساده‌ای قرار ندارد و تیم‌های گردن کلفتی با سرخپوشان همگروه شدند و تیم در گروه سختی است. از جمله تیم الدحیل و التعاون. این تیم‌ها هیچ مشکلی برای هزینه کردن در لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

سرمربی اسبق پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: پرسپولیس برای موفقیت در آسیا باید در نوع بازی خود تجدیدنظر کند، به شکلی که بتواند سرعت بیشتری به بازی‌اش دهد. برای بازی با حریفان سرسخت‌تر تیم باید بسیار روان‌تر و با کیفیت فنی بالاتری بازی کند در جام باشگاه‌های آسیا به هیچ عنوان بازی ساده وجود ندارد و نمی‌توان با ایجاد دو موقعیت دو گل زد و اینکه خط دفاعی نیز باید به شکل منسجم‌تری  از دروازه پرسپولیس حفاظت کند.

هافبک اسبق پرسپولیس در پایان اظهار داشت: اگر می‌خواهیم از این گروه با اقتدار صعود کنیم، باید بسیار قوی‌تر و بهتر بازی کنیم و بازیکنان باید بتوانند ریتم بازی را در دست بگیرند، تا در لیگ قهرمانان آسیا به مراحل بالاتر برسیم. متاسفانه وقتی این چنین انتقادی مطرح می‌شود، برخی می‌گویند قصد و غرضی وجود دارد اما واقعیت این است که ما آنچه وظیفه داریم را از سر دلسوزی می‌گوئیم و هدف ما این است که تیم محبوب‌مان بتواند نتایجی در خور شأن و نام پرسپولیس کسب کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا حمید درخشان خبرگزاری برنا مهاجم سابق پرسپولیس سرمربی سابق پرسپولیس پرسپولیس و گل گهر پرسپولیس الدوحیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپوی آرژانتینی، سرمربی العین پس از پیروزی برابر الهلال و راهیابی تیمش به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، به تیمش ابراز افتخار کرد.

وی در نشست خبری پس از بازی گفت: از باشگاه العین و همه کسانی که برای موفقیت این تیم تلاش می کنند، تشکر می کنیم. خوشحالم که در این باشگاه بزرگ کار می کنم و خوشحالم که مقابل الهلال، یک رقیب سخت وقدرتمند که عملکرد تهاجمی قوی دارد، به پیروزی رسیدم.

او افزود: ما با اعتماد به نفس و احترام به حریف وارد زمین مسابقه شدیم، به خصوص که می دانستیم الهلال چه در لیگ عربستان و چه در سطح قهرمانی آسیا، چقدر تیمی قدرتمند است.

کرسپو که موفق شد هر دو تیم شهر ریاض را شکست دهد، از پاسخگویی به این سوال که از بین الهلال و النصر کدام حریف قدرتمندتر است، خودداری کرد و گفت: العین برنده این بازی است و به مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است. صحبت باید در مورد العین باشد و من نمی خواهم در مورد رقبا یا داوران صحبت کنم.

دیگر خبرها

  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • گردن‌کلفتی و اظهارات توهین‌آمیز شهردار فردیس به کارگران معترض! | فیلم