Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@03:43:23 GMT

کشف سه میلیارد کالای قاچاق در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۱۹۹۵

کشف سه میلیارد کالای قاچاق در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 3 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان ازنا خبر داد.

سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ازنا در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محورازنا- شازند به  یک دستگاه خودرو کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی خودرو توقیفی 3600 قلم کالای قاچاق و فاقد مجوز گمرکی شامل چای‌ ساز، لنت خودرو، دستکش ایمنی و لوازم جانبی موبایل که به مقصد استان‌های مرکزی بارگیری شده بود کشف و سه نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را سه میلیارد ریال برآورد کردند و دستگیرشدگان با تشکیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران

سرهنگ مهدی افشاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف یک انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند. رسیدگی به این پرونده درپی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد، مقادیری بلوریجات خارجی در انباری در شورآباد تخلیه و دپو شده است. 

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات تکمیلی مشخص شد که کالای خارجی توسط خودرو‌های شوتی از شهر‌های جنوبی به اطراف تهران منتقل و سپس توسط وانت به این انبار انتقال داده شده است، گفت: بعد از این انبار نیز اقلام بسته‌بندی شده و در بازار توزیع می‌شد.

افشاری با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام و مجوز عملیات دریافت شد، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با هماهنگی قضایی به محل مذکور رفته و اقدام به بازرسی از آن کردند که در جریان آن مشخص شد محل مذکور یک باب انبار کالای بازرگانی است، اما کالا‌های موجود در آن در سامانه انبار‌ها ثبت نشده است. ماموران همچنین مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی بلوری از نوع جا ادویه‌ای، پیاله، بطری و ... در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مربوط به سال‌های گذشته و درواقع جعلی است و مطابقتی با کالا‌های مکشوفه ندارد و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کالا‌ها شامل ۷۱۲۸ عدد انواع بلوریجات محصول کشور چین بود، گفت:‌در همین راستا نیز سوله انبار مذکور پلمب شده و پرونده قضایی مربوطه در این خصوص تشکیل شد و به همراه متهمان و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شد. کارشناسان همچنین ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران