Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیر حوزه کمالیه خرم‎آباد گفت: حاشیه‌نشین شدن حوزه‌های علمیه به حذف انقلاب می‌انجامد.

حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات‌الغیب در دیدار حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‎فقیه در استان با طلاب مدرسه علمیه کمالیه خرم‎آباد، گفت: عدالت به‌معنای راستین برعهده حوزه علمیه است، این در حالی‌است که دشمن‌شناسی، پایبندی به اصول و عدم کوتاهی در مقابله با توطئه‌ها از دیگر وظایف حوزه‌های علمیه به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بازخوانی صادقانه نقصان‌های حال و گذشته برعهده حوزه‌های علمیه است، ادامه داد: باید مبانی دینی را از حوزه‌ها فرا گرفت این در حالی‌است که پیوند روحانیت با سیاست، رسالت حوزه‌های علمیه است.

حیات‌الغیب با اشاره به اینکه حاشیه‌نشین شدن حوزه‌های علمیه به حذف انقلاب می‌انجامد، اضافه کرد: حکومت اسلامی حکومت فقه و فقاهت و ارزش‌های دینی است.

مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم‎آباد با تأکید بر اینکه برخی‌ها می‌خواهند افرادی را به مجلس بفرستند که درصدد مقابله با فقاهت هستند به دفاع حوزه علمیه از عملکرد شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: در بُعد معنویت در اخلاق باید بیشتر کار کنیم این در حالی‌است که توجه به معیشت طلبه‌ها و تقویت پژوهش در حوزه‌های علمیه از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بر به‌کارگیری طلاب متناسب با توان و ظرفیت آنان اشاره کرد و با تأکید بر لزوم تهیه بانک اطلاعاتی از طلاب لرستان، بیان کرد: ثبات شغلی اساتید کادر و مدیران از دیگر مشکلات حوزه‌های علمیه استان است که باید با تدبیر و همکاری نماینده ولی‌فقیه در استان برای آن راهکاری اندیشیده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری حوزه علميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، راضیه عظیمی‌فر افزود: حوزه علمیه خواهران از بین بانوان علاقمند با مدرک دیپلم و بالاتر، در سطح ۲ معادل کارشناسی، سطح ۳ معادل کارشناسی ارشد و سطح ۴ معادل مقطع دکتری طلبه می‌پذیرد که ظرفیت پذیرش ۳۰۰ نفر است.

او تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌ توانند تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه به‌صورت حضوری به محل مدارس سراسر استان مراجعه کرده و یا در وبگاه اینترنتی www.whc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان با اشاره به اینکه آزمون به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: آزمون شرکت‌کنندگان ۳۱ تیرماه سال‌جاری برگزار می‌شود و سپس پذیرفته شدگان با انجام مصاحبه و تأیید به عنوان طلبه پذیرفته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • حاشیه‌ای از دیدار امروز رهبر انقلاب با کارگران
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • «وعده صادق» اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان