Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@17:04:52 GMT

کشف ۱۵ تن مکمل و خوراک ماهی قاچاق

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۲۱۰۱

کشف ۱۵ تن مکمل و خوراک ماهی قاچاق

سرهنگ عباس محمدی  روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز حین کنترل محور مواصلاتی اصفهان – الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

وی بیان کرد : ماموران در بازرسی خودرو توقیفی ۱۵ هزار کیلوگرم مکمل و خوراک ماهی قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کردند و فرد دستگیر شده به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

سرهنگ محمدی با هشدار به قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت  گفت : شهروندان  در صورت مشاهده فعالیت های اقتصادی غیرقانونی از سوی افراد سودجو مراتب از طریق تلفن ۱۱۰به اطلاع دهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 اصفهان تلفن خوراک قاچاق نظم و امنیت قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک

 سرهنگ محمدقاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی  دو دستگاه خودروی را شناسایی وطی عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

او می‌گوید: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقدار ۶۶ کیلو‌گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این ارتباط ۳ نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • کشف ماهی قاچاق در سیریک
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد