Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک بانک آمریکایی اعلام کرد که با وجود کاهش تولید نفت سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، قیمت شاخص نفت خام برنت در میانه سال آینده میلادی به ۶۰ دلار باز می‌گردد.

 

به گزارش خبرگزاری رویترز، بانک آمریکایی مورگان استنلی اعلام کرد برنامه اوپک و متحدانش برای تشدید کاهش تولید نفت در سه ماه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی تنها در کوتاه‌مدت می‌تواند قیمت نفت را افزایش دهد و شاخص برنت در نیمه سال ۲۰۲۰ میلادی به قیمت ۶۰ دلار باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بانک پیش‌بینی خود درباره تولید نفت اوپک در سال ۲۰۲۰ میلادی را با ۴۰۰ هزار بشکه کاهش به ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز کاهش داد.

 

در یادداشت این بانک آمده است: تشدید کاهش تولید اوپک به روشنی در کوتاه‌مدت مثبت هستند، اما این واقعیت که چنین کاهش تولیدی ضرورت دارد، ضعف بنیادهای بازار را به نمایش می‌گذارد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی نرخ ارز در ۲۸ فروردین /دلار به فاز استراحت رفت؟

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین،قیمت دلار در شروع معاملات سومین روز هفته یک کانال کاهش قیمت پیدا کرد و با افت هزار تومانی نیمه کریدور ششم را از دست داد.

جو بازار ارز آرام شد

تجارت نیوز نوشت:بررسی بازار ارز حکایت از جو آرام و تعادل در عرضه و تقاضا دارد. برداشت فعالان بازار ارز از رصد اخبار سیاسی، پایین آمدن فتیله تنش‌های سیاسی در منطقه است. کارشناسان اقتصادی معتقدند وقتی دولت بودجه را با کسری می‌بندد و متوسل به استقراض از بانک‌ها یا بانک مرکزی می‌شود، چاپ پول افزایش می‌یابد و وقتی چاپ پول در اقتصاد کشوری رخ دهد، خروجی آن رشد نقدینگی است.

به اعتقاد تحلیلگران بازار ارز، تا زمانی که بودجه‌ کشور با کسری بسته شود، مساله رشد نقدینگی همچنان پابرجا خواهد بود.

ارزهای مهم با افت تنش سقوط کرد

قیمت درهم در آخرین معامله روز دوشنبه ۲۷ فروردین با رقم ۱۷ هزار و ۶۵۰ تومان معامله شد و کاهش ۱۵۰ تومانی داشت. تتر  نیز با رقم ۶۸ هزار و ۱۰۰ تومانی معامله شد.

قیمت پوند انگلیس نسبت به روز یکشنبه بیش از چهار هزار تومان کاهش یافت و روی رقم ۸۰ هزار و ۸۰۰ تومانی معامله شد. یورو نسبت به دومین روز هفته بیش از سه هزار تومان کاهش داشت و با رقم ۶۹ هزار تومانی معامله شد.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895622

دیگر خبرها

  • برنت ۹۰ دلار و ۷۲ سنت شد
  • نفت ۱۰۰ دلاری؛ دور یا نزدیک؟
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ |برنت ۹۰ دلار و ۷۲ سنت شد
  • کاهش قیمت نفت پس از بمباران مواضع رژیم کودکش/ برنت ۹۰ دلار
  • پیش‌بینی نرخ ارز در ۲۸ فروردین /دلار به فاز استراحت رفت؟
  • طلای جهانی دوباره پر کشید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
  • برنت ۹۰ دلار و ۲۸ سنت شد
  • قیمت طلا تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ |برنت ۹۰ دلار و ۲۸ سنت شد