Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@01:54:09 GMT

مسائل مالی، عمده ترین مشکل خوشنویسان است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۲۲۱۴

مسائل مالی، عمده ترین مشکل خوشنویسان است

آقایی با بیان اینکه مسائل مالی، عمده ترین مشکل خوشنویسان است، گفت: جشنواره ملی رضوی یکی از معتبرترین جشنواره هایی است که در حوزه هنر و بخش های معرفتی و معنوی برگزار می شود.

«هادی آقایی» رتبه دوم جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در بخش خط نستعلیق از استان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: از سال 89 به صورت جدی و حرفه ای فعالیت خود را در بخش هنر خوشنویسی آغاز کردم و قبل از آن نیز در مدرسه به هنر خوشنویسی می پرداختم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نفر دوم جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در بخش خط نستعلیق در ادامه بیان کرد: تاکنون سه رتبه جهانی و 8 رتبه ملی در جشنواره های مختلف خوسنویسی کسب کردم و امسال برای اولین بار توفیق یافتم تا در جشنواره ملی رضوی شرکت داشته باشم.

 

وی با بیان اینکه جشنواره ملی رضوی یکی از معتبرترین جشنواره هایی است که در حوزه هنر برگزار می شود، افزود: این جشنواره باید بیشتر از این مورد توجه مسئولین و هنرمندان قرار بگیرد به این دلیل که سیر برگزاری این جشنواره نشان می دهد که در هر سال مورد بی مهری بیشتری واقع شده است.

 

این هنرمند برجسته بیان کرد: جشنواره رضوی به عنوان یکی از جشنواره هایی است که در حوزه های فرهنگی و معرفتی و معنوی همواره پیشتاز بوده و خواهد بود و این جشنواره تقریبا ۱۷ سال سابقه دارد که نشان دهنده موفقیت آن است و به همین دلیل انتظارات بالاتری از این جشنواره داریم.

 

وی با بیان اینکه عمده ترین مشکل هنرمندان بخش خوشنویسی مربوط به مشکلات مالی است، افزود: اکثر افرادی که در این حوزه فعالیت دارند به سمت شغل دوم رفته اند و این برای یک هنرمند خوب نیست و هنرمند باید به صورت تخصصی به کار خود بپردازد.

 

نفر دوم جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در بخش خط نستعلیق در پایان اظهار داشت: تا زمانی که بودجه مالی این نوع جشنواره ها افزایش پیدا نکند قطعا شاهد حضور حداکثری هنرمندان نخواهیم بود و امیدواریم این موضوع مورد توجه مسئولین قرار بگیرد.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد انتخابات قرآن سامانه فهما مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد جشنواره رضوی خوشنویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی، گفت: کمبود نقدینگی به یکی از مهم‌ترین مسائل این شرکت‌ها شده است، زیرا به طور تنگاتنگی، رشد شرکت‌ها تابع وصول مطالبات وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمود محمودی عصر امروز در نشست وصول مطالبات شرکت برق استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت وصول مطالبات در تامین برق پایدار، اظهار داشت: وصول مطالبات نقش بسزایی در تامین برق پایدار و ارائه خدمات مطلوب به مشترکان دارد و بر اساس قانون برنامه هفتم و به دنبال اصلاح نظام مالی صنعت برق از این پس تمامی شرکت‌های توزیع نیروی برق، انرژی مورد نیاز خود را از بورس انرژی خریداری خواهند کرد و در قالب این ساز و کار هزینه خرید برق از نیروگاه‌ها به صورت نقدی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این مهم علاوه بر پیشرفت و توسعه صنعت برق از انباشت بدهی مالی شرکت‌های توزیع برق می‌کاهد، افزود: با توجه به اختیاراتی که برنامه هفتم توسعه و دیگر قوانین بالا دستی به وزارت نیرو داده است، باید نظام‌های مالی شرکت‌های فعال در صنعت برق به گونه‌ای اصلاح شود تا شرکت‌ها بر اساس سازوکار نظام بنگاه‌داری و اصول حاکمیت شرکتی مسیر توسعه خود را طی کنند و از روند‌های گذشته که موجب انباشت بدهی در این شرکت‌ها می‌شد، فاصله بگیرند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان این که مطابق با برنامه هفتم توسعه باید میزان معاملات خارج از بازار عمده فروشی صنعت برق به 60 درصد برسد، گفت: مطابق این اقدام شرکت‌های توزیع و مشترکان بالای یک مگاوات از این پس باید برق مورد نیاز خود را از طریق بورس انرژی و در یک فضای شفاف و کاملاً رقابتی خریداری کنند.

محمودی عنوان کرد: کمبود نقدینگی به یکی از مهم‌ترین مسائل این شرکت‌ها شده است زیرا به طور تنگاتنگی، رشد شرکت‌ها تابع وصول مطالبات وجود دارد در این راستا استقلال مالی شرکت‌های توزیع برق طی سال جدید کلید خورده است و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین و ذی‌نفعان و گردش چرخ صنعت برق در گرو وصول مطالبات است.

وی خاطرنشان کرد: در پی اجرای این طرح شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور باید به معنای واقعی کلمه به صورت شرکتی اداره شوند و درآمد و هزینه‌های خود را در یک رقابت سالم و شفاف تامین و پرداخت کنند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • خوشنویسان کشور ۳۵۰ اثر به جشنواره رضوی فرستادند
  • پایان مرحله اول داوری بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی 
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است
  • برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز