Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@04:11:47 GMT

وزیر کشور حکم شهردار قزوین را ابلاغ کند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۲۴۳۰

وزیر کشور حکم شهردار قزوین را ابلاغ کند

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: امروز بیش از 40روز از معرفی شهردار جدید قزوین می‌گذرد و وزیر کشور باید حکم شهردار را ابلاغ کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن حق‌شناس امشب در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی نامطلوب پروژه‌های عمرانی در سال جاری هیچ ربطی به افزایش قیمت بنزین ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طبق عملکرد شش ماهه شهرداری فقط 9 پروژه عمرانی پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصد دارد در حالی که نرخ بنزین طی ماه گذشته افزایش یافته است به همین دلیل این دو مهم را نمی‌توان به هم ربط داد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین به انتخاب شهردار قزوین اشاره کرد و گفت: امروز 40 روز است از انتخاب طاهرخانی به عنوان شهردار گذشته ولی هنوز حکم آن از وزارت کشور نیامده است.

حق‌شناس یادآور شد: سرپرست شهرداری قزوین که انتخاب شده نمی‌تواند برخی کارها را انجام دهد و یا تصمیم بگیرد به همین دلیل باید حکم شهردار قزوین سریعتر صادر شود.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: قزوین امروز وضعیت مبصری دارد که باید رئیس شورای اسلامی این شهر را از این حالت نجات دهد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: شهرداری قزوین باید هر سه ماه یک بار عملکرد خود را به شورای اسلامی شهر قزوین ارائه دهد تا اعضا در جریان امور این نهاد باشند.

وی ابراز کرد: باید گلوگاه‌های مالی در مجموعه مدیریت شهری مشخص شود تا این گلوگاه‌ها را شناسایی و در جهت رفع آنها اقدام کرد.

این عضو شورا به بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر اشاره کرد و گفت: از امروز تا فردا 300 میلیون تومان بابت بدهی برای شهرداری هزینه محسوب می‌شود به همین دلیل باید هر چه سریعتر آن را پرداخت کرد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به جرایم کمیسیون ماده 100 شهرداری قزوین ابراز کرد: این جرایم منطقی نیست و موجب نارضایتی شهروندان قزوینی شده به همین دلیل نیازمند اصلاح است.

در ادامه این جلسه احد چگینی خاطرنشان کرد: سرپرست شهرداری نقش مبصری دارد و بسیاری از کارها را نمی‌تواند انجام دهد ولی شهرداری را اداره می‌کند تا شهردار بیاید.

وی ابراز کرد: در این شرایط  وزیر کشور باید حکم شهردار قزوین را ابلاغ کند ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: اگر این مهم انجام نمی‌شود، رئیس شورای شهر قزوین باید حکم شهردار را ابلاغ بزند تا این شهر صاحب شهردار شود.

 

انتهای پیام/77009

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری قزوین شورا بدهی بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان

شهردار اصفهان با اظهار امیدواری تبدیل کارخانه ریسباف به بزرگترین موزه کشور گفت: امیدواریم با همکاری استانداری و اداره ارشاد، این مجموعه به میراث فرهنگی شهر و بزرگترین موزه شهر و حتی کشور تبدیل شود.


علی قاسم زاده با اعلام اینکه مجموعه ریسباف در هفته جاری به شهرداری تحویل داده می‌شود، افزود: مرمت این مجموعه فورا آغاز می‌شود تا نسبت به تحقق یکی از رویا‌های مهم این شهر و شهروندانش درخصوص این مکان گام برداریم.

 
او گفت: شهرداری اصفهان در بودجه امسال خود ردیف اعتباری مشخصی را برای صندوق حمایت از تولید آثار هنری در نظر گرفته و در صورت مشارکت سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، این طرح به سرانجام می‌رسد.


شهردار اصفهان با اعلام آمادگی شهرداری برای ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت اجرای گالری‌های هنری در بعضی از ایستگاه‌های مترو، اختصاص زمین برای احداث پلاتو جهت اجرای نمایش، افزود: سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان متعهد شده است که روند بهسازی موزه هنر‌های معاصر را تا پایان ماه‌های محرم و صفر به پایان برساند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • بازگشایی کارخانه ریسباف همزمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ فروردین‌
  • هر روز شاهد تغییر و جابه‌جایی مدیران در شهرداری هستیم