Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:33:54 GMT

برخورد با متخلفان حوزه غذا باید سختگیرانه باشد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۲۴۷۷

برخورد با متخلفان حوزه غذا باید سختگیرانه باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا شانه ساز، در جلسه شورای عالی راهبردی برنامه جامع سلامت غذای کشور در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: لازم است ضمن اصلاح نگرش مدیریتی در حوزه غذا و دارو، با نظارت کافی، قوانین بازدارنده ای برای کاهش مشکلات در حوزه غذا از سوی متخلفان اجرا شود چرا که مسئولیت تولید و عرضه محصولات غذایی با تولید کنندگان است و قانونگذاران باید با متخلفان برخورد سخت گیرانه و قاطع داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موضوع غذا و امنیت آن موضوعی بین بخشی است، اعمال مدیریتی عالمانه بر اساس شواهد را راهکاری موثر برای ارتقا کیفیت مواد غذایی در کشور عنوان کرد و افزود: با این مهم سلامت مواد غذایی که مردم مصرف می کنند به شکل قابل توجهی تامین می شود.

کد خبر 4794691

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو مواد غذایی وزارت بهداشت ویروس آنفلوانزا آلودگی هوا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تجهیزات پزشکی ریسک بیماری قلبی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی چاقی ایدز علی اصغر پیوندی دیابت ژنتیک سرطان سعید نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه لقمانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکهزار و ۳۵۸ پرونده تخلف اقتصادی فروردین ماه امسال، وارد شعب این نهاد شد و کار رسیدگی به آنها انجام شده است.

وی بیان داشت: از این تعداد پرونده یکهزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات بوده است.

لقمانی اظهار داشت: همچنین ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده نیز مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

وی افزود: گزارش این تعداد فقره پرونده وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده و عملکرد این سازمان در رسیدگی به پرونده‌های مذکور مطلوب بوده است.

کد خبر 6087770

دیگر خبرها

  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی
  • رصد اقدام دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • تامین امنیت کشور در حوزه غذا