Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران شهردار چالوس از تحقق بودجه ۴۰ میلیارد و یکصد میلیون تومانی شهرداری چالوس با تلاش و پیگیری کارکنان شهرداری و حمایت اعضای شورای شهر در سال ۹۸ خبر داد.

جعفر ردایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات موثری که طی یک سال اخیر و به‌خصوص سال ۹۸ برای عمران و آبادانی شهر چالوس و جلب مشارکت مردم انجام شد، اظهار کرد: با تلاش و پیگیری کارکنان شهرداری چالوس و حمایت اعضای شورای شهر، بودجه ۴۰ میلیارد و یکصد میلیون تومانی شهرداری چالوس در سال جاری محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این اقدام برای نخستین بار در بین شهرداری‌های استان صورت گرفت، تصریح کرد: متمم بودجه به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جهت تصویب به شورای شهر ارسال شد.
شهردار چالوس خاطرنشان کرد: در متمم بودجه به آسفالت معابر شهر، بازگشایی خیابان ۱۷ شهریور، بازگشایی جاده ساحلی، اجرای برید عرضی رودخانه چالوس جهت مهار سیلاب، تکمیل پیاده رو سازی خیابان رادیو دریا، هدایت آبهای سطحی در محلات شهر و تکمیل رینگ دو شهری توجه ویژه شده است.
 ردایی تاکید کرد: افزایش اعتبارات عمرانی و کاهش هزینه های جاری و غیر ضروری در متمم بودجه مورد لحاظ قرار گرفته است.
وی یادآور شد: جلب مشارکت عمومی و هماهنگی ارکان شهرداری، شورای شهر و فرماندار شهرستان چالوس همچنین سالم سازی امور و تسریع در فعالیت های اداری و عمرانی و حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی از جمله عواملی بوده که موجب شد شهرداری چالوس اولین و تنها شهرداری استان در تحقق بودجه قبل از پایان آذرماه سال جاری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک گفت: نیروی انسانی در تدوین و تصویب بودجه جاری شهرداری به عنوان موتور محرک توسعه شهر مورد توجه بوده است.

سید وحید میرنظامی در گفت‌وگو با ایمنا در مرکزی با بیان اینکه قانونگذار به اعضای شورای شهر در مورد امور اجرایی اجازه هیچ گونه دخالتی را نداده است، اظهار کرد: مراجعات حضوری و تماس‌های تلفنی متعدد توسط برخی کارکنان شهرداری با کمیسیون نظارت و حقوقی صورت گرفته است.

وی افزود: توجه به امر رفاهی کارکنان شهرداری و تخصیص و چگونگی پرداخت‌ها و توزیع اضافه کار در حوزه مدیریتی از اختیارات شهردار است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به اینکه وظیفه شورا تصویب بودجه پیشنهادی شهرداری است، خاطرنشان کرد: اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم در خصوص جبران زحمات و اقدامات کارکنان خدوم شهرداری با تصویب ردیف ۱,۵۰۰ میلیارد تومان و با تناسب ۲۵ درصد از بودجه کل ۶۰۰۰ میلیارد تومانی مورد توجه شورای ششم قرار گرفته است.

میرنظامی تصریح کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال جاری ۴,۶۰۰ میلیارد تومان بود؛ بنابراین با توجه به اینکه رویکرد شورای ششم برای توسعه شهر اراک تحولی و توأم با جهش در حوزه‌های عمرانی و خدمات شهری و فرهنگی بوده است، بودجه شش هزار میلیارد تومانی برای سال ۱۴۰۳ به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه مسائل اقتصادی و تورم چالش‌های معیشتی را برای تمام کارکنان دولت ایجاد کرده است، ادامه داد: این موضوع مورد توجه شورا قرار داشته است و بنا بر همین ملاحظات ردیف بودجه جاری تصویب شد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک تاکید کرد: کارکنان خدوم شهرداری مطلع باشند در این خصوص شورای شهر مساعدت و توجه ویژه خود را در تدوین بودجه جاری و دریافتی کارکنان پرتلاش شهرداری مدنظر داشته و بر اساس قانون از دخالت در وظایف شهردار در خصوص نحوه اجرا و اعمال و چگونگی تخصیص اضافه کار و رفاهیات پرهیز کرده است.

میرنظامی در خصوص اصلاح سطح معابر شهری، عنوان کرد: همسان سازی دریچه تونل‌ها (منهول‌های) تأسیسات شهری شامل تونل تأسیسات شرکت‌های آب، برق، گاز و مخابرات در معابر شهری، همچنین پل‌های تعبیه شده در معابر، تقاطع‌ها بایستی مورد دقت و توجه فوری قرار گرفته و اصلاح آنها در مدت یک برنامه زمانی مشخص انجام شود.

وی افزود: موارد بسیاری مشاهده شده بخاطر غیر هم سطح بودن این دریچه‌ها و نیز پل‌های فلزی در تقاطع‌ها، کوچه‌ها و معابر سطح شهر آسیب‌های زیادی به خودروهای شخصی و عمومی توأم با خسارات مالی شده که عدم توجه به این نقیصه حق‌الناس و تضییع حقوق شهروندان است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک گفت: درخواست کمیسیون نظارت و حقوقی اصلاح و هم‌سطح سازی این دریچه‌ها و پل‌ها با سطح معابر و رفع سریع این گونه اشکالات به منظور جلوگیری از نارضایتی شهروندان است.

کد خبر 745719

دیگر خبرها

  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان
  • بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان ابلاغ شد
  • بودجه امسال شهرداری همدان ۴ هزار میلیارد تومان تعیین شد
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه هزار میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳