Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@23:18:22 GMT

ورود سامانه ناپایدار از امشب در آسمان گلستان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۲۵۵۱

ورود سامانه ناپایدار از امشب در آسمان گلستان

نیکزادفر از تداوم پایداری موقتی هوا در آسمان گلستان خبر داد و گفت: از فردا شب موقتاً سامانه ناپایداری دیگری استان گلستان را تحت تأثیر قرار می دهد.

«مریم نیکزادفر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: براساس نقشه های هواشناسی استان گلستان امروز (چهارشنبه 20 آذر) جو پایداری را پشت سر خواهد گذاشت و آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس هواشناسی گلستان ادامه داد: از فردا شب موقتاً سامانه ناپایداری دیگری استان گلستان را تحت تأثیر قرار می دهد و فعالیت این سامانه ناپایدار از امشب تا پنجشنبه صبح در استان گلستان ادامه خواهد داشت.

 

نیکزاد فر افزود: چهارشنبه شب و پنج شنبه صبح آسمان استان گلستان ابری است و در برخی نقاط شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود.

 

وی بیان کرد: برای بعدازظهر پنج شنبه و بعداز ظهر جمعه جو پایدار را در استان گلستان شاهد خواهیم بود اما از بعداز ظهر جمعه سامانه ناپایدار دیگری وارد استان گلستان خواهد شد و تا اوایل هفته آینده در استان باقی می ماند.

 

 

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سامانه فهما کانون های مساجد مسجد بودجه کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن هرمزگان ورود سامانه ناپایدار کارشناس هواشناسی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، محمدحسن باقری شکیب افزود: با ورود سامانه جدید، شرایط جوی ۲۴ ساعت گذشته همدان با بارش همراه بود، اما طی امروز شاهد بارش خفیف و پراکنده باران در نیمه شرقی استان هستیم.

 او تصریح کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، این سامانه اواخر امشب از همدان خارج می‌شود و تا اواسط هفته آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت: همچنین کاهش نسبی ۲ الی ۳ درجه سانتیگراد دمای همدان را طی امروز شاهد هستیم، اما از فردا به همین میزان افزایش دما در پیش خواهیم داشت.

محمدحسن باقری شکیب افزود: دمای هوای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۳ تا ۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • آبگرفتگی در بخش‌هایی از شیراز/ سامانه بارشی امشب از فارس خارج می‌شود
  • ماه صورتی در آسمان امشب را ببینید
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • سامانه ناپایدار بارشی تا چهارشنبه در کهگیلویه و بویراحمد فعال است