Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@14:52:06 GMT

وداع تلخ زنیت با اروپا در پرتغال

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۲۶۴۸

وداع تلخ زنیت با اروپا در پرتغال

یاران سردار آزمون به صورت تلخی با رقابت‌های باشگاهی قاره اروپا وداع کردند. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم زنیت سن‌پترزبورگ بامداد امروز (چهارشنبه) در حضور سردار آزمون بازی هفته پایانی گروه G لیگ قهرمانان اروپا را با نتیجه 3 بر صفر به تیم بنفیکای پرتغال واگذار کرد تا با قرار گرفتن در انتهای جدول رد‌ه‌بندی حتی شانس حضور در لیگ اروپا را از هم دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این گروه تیم‌های لایپزیش آلمان و لیون فرانسه به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کردند و بنفیکای پرتغال هم راهی لیگ اروپا شد.

تصاویری از وداع تلخ زنیتی‌ها با رقابت‌های باشگاهی اروپا را مشاهده می‌کنید:

صعود دورتموند و چلسی در شب حذف زنیت با گل به خودی آزمون

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT8 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا سردار آزمون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا سردار آزمون لیگ قهرمانان اروپا سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| لباس سردار آزمون قرض داده شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار اخیرش در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان که در یک هفته گذشته انجام داد و دو پیروزی به دست آورد، با دو شماره 20 متفاوت در زمین حاضر شد و یک بازیکن تازه وارد پیراهن ستاره خط حمله و غایب تیم را بر تن کند.

به نقل از ورزش سه سردار آزمون در دیدار رفت مقابل ترکمنستان که حضور ثابت در ترکیب تیم ملی داشت و موفق به گلزنی شد، به دلیل آسیب دیدگی در دقایق پایانی نیمه نخست از زمین بیرون رفت و بازی برگشت در عشق‌آباد را از دست داد ولی پیراهن او به یک بازیکن دیگر سپرده شد.

محمد قربانی که برای نخستین بار فرصت بازی ملی پیدا کرده و در ترکیب تیم ایران در مسابقه برگشت مقابل ترکمنستان قرار گرفته بود، با شماره پیراهن 20 که متعلق به سردار آزمون بود، در زمین حاضر شد و در میانه میدان بازی کرد.

قربانی که پس از یک سال و نیم حضور موثر در سپاهان مورد توجه اورنبورگ روسیه قرار گرفت و در نقل و انتقالات زمستانی راهی این تیم شد، پس از انجام دو بازی و زدن یک گل به اسپارتاک مسکو به اردوی تیم ملی رسید و اولین بازی خود را با پیراهن 20 پشت سر گذاشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888854

دیگر خبرها

  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • فرصتی طلایی که طارمی از دست داد
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • عکس| لباس سردار آزمون قرض داده شد!
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • الخلیفی و چفرین: باور کنید سوپرلیگ را شکست دادیم!‏
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • عکس‌| ذوق‌زدگی سردار آزمون از استقبال ترکمن‌ها
  • ویدیوی احساسی از سردار آزمون و هوادار ویژه استقلال