Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@15:45:17 GMT

پیدا شدن جسد جوان 30 ساله در ارتفاعات کاشمر

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۲۷۰۱

پیدا شدن جسد جوان 30 ساله در ارتفاعات کاشمر

 رئیس جمعیت هلال‌احمر کاشمر گفت: پس از گذشت 5 روز از گم شدن جوان 30 ساله، جسد این فرد در ارتفاعات شمالی کاشمر پیدا شد.

احمد رضاپور در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: این جوان روز جمعه به تنهایی و بدون اطلاع نزدیکان خود به ارتفاعات شمالی شهرستان عزیمت کرده بود که روز دوشنبه، مفقود شدن وی در ارتفاعات شمالی شهرستان به مرکز پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال‌احمر اعلام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این فرد از طریق ردیابی تلفن همراه پیدا شد؛ ادامه داد: پس از مشخص شدن آخرین محدوده‎ای که تلفن فرد روشن بوده و با وی تماس گرفته شده با تلاش‎های صورت گرفته در دومین روز از عملیات جستجو و نجات توسط تیم‎های امداد و نجات کوهستان هلال‌احمر، نیروی انتظامی و خانواده وی ظهر روز سه‌شنبه جسد این جوان 30 ساله در ارتفاعات شمالی کاشمر پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کاشمر بیان کرد: از ابتدای امسال این نوزدهمین حادثه کوهستان در شهرستان کاشمر بوده که به نسبت سال گذشته سه برابر شده است.

وی به افرادی که قصد دارند به ارتفاعات و کوهستان بروند توصیه کرد؛ به هیچ عنوان تنها برای کوهنوردی و گردشگری به کوهستان عزیمت نکنند، قبل از رفتن ضمن اعلام مسیر مدنظر و زمان رفت و برگشت به خانواده و آشنایان از وضعیت آب و هوایی نیز مطلع شوند.

رضاپور همچنین بیان کرد: کفش و لباس مناسب و همچنین آذوغه کافی همراه داشته باشند و اگر به منطقه آشنا نیستند، فردی آشنا به منطقه را همراه داشته باشند.

علت مرگ این جوان نامشخص و در دست بررسی است.

لینک کوتاه: asriran.com/002wse

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.
ابوالفضل محبان افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه ۲ نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.
به گفته وی در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
شهرستان مرزی راز و جرگلان در ۱۲۰ کیلومتری بجنورد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ