Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@03:05:04 GMT

اجرای خواننده پاپ در نقش مولانا!

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۲۷۲۲

اجرای خواننده پاپ در نقش مولانا!

کنسرت نمایش ملت عشق روایتی از دیدار شمس و مولاناست که ۲۴ و ۲۵ آذر بر روی صحنه‌ی برج میلاد خواهد رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در این کنسرت نمایش که در ساختاری متفاوت و نو نسبت به کنسرت برگزار خواهد شد، روزبه نعمت ‌الهی اولین خواننده‌ای‌ست که در ایران نقش مولانا را بر روی صحنه اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش نمایشی این اجرا را محمد حاتمی کارگردانی می‌کند و کامران تفتی در نقش شمس و نیکی مظفری در نقش کیمیا بازیگران اصلی این نمایش هستند و نسیم ادبی به عنوان راوی این اجرا را همراهی می کند و بسیاری از بازیگران تیاتر از جمله بهروز میرلو،امیر رهبری باران شادپوری،امیر جوانمرد،ارشیا توکلی،سارا لامعی ،محمدامین پازوکی به همراه یک گروه بزرگ نمایشی بر روی صحنه اجرا خواهند داشت.

بخش موسیقایی این کنسرت نمایش با همراهی ارکستر بزرگ تهران به رهبری محمدرضا عقیلی و تنظیم رضا تاجبخش خواهد بود

نوید فرح‌مرزی مدیر چهره پردازی این نمایش است و حسن علیشیری،سعید کریمی ،میثم یوسفی نگارش متن را به عهده دارند.

لازم به ذکر است بخشی از عواید فروش این اجرا، از طریق برنامه کشوری یونیسف صرف حمایت از کودکان آسیب پذیر در ایران می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برج میلاد کنسرت مولانا ملت عشق روزبه نعمت الهی نعمت الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری جشنواره، مهدی سیم ریز دبیر بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، برنامه اجرای آثار چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی را اعلام کرد.

به این ترتیب نمایش «یک اتفاق ساده» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر به نمایش درخواهد آمد.

نمایش «خداداد» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی مهدی خجستگی از ۱۵ تا ۳۰ اردیبهشت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم اجرا می‌شود.

نمایش «سفر پرماجرا» به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار نیز از ۱۱ تا ۲۰ اردیبهشت در سالن تئاتر فرهنگسرای طوبی بندرعباس و نمایش «چهارمین نفر» به نویسندگی امیر مشهدی عباس و کارگردانی سولماز محمدی و صادق حسنی نیز از یکم تا ۱۰ اردیبهشت در سالن تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «خداداد» به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی محسن اکرمی از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت ماه در مدارس نواحی ۱ و ۲ شهر یزد و نمایش «نارنجی» به نویسندگی و کارگردانی سید سوران حسینی نیز از ۱۶ تا ۳۰ اردیبهشت در سالن تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان روی صحنه می‌رود.

نمایش «گم» به کارگردانی رضا عربشاهی از پنجم تا ۲۰ اردیبهشت در مرکز تئاتر شماره ۷ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد و نمایش «بی بی و دشت ارغوانی» به نویسندگی شهرام کرمی و کارگردانی مهیار هزارجریبی ۸ تا ۲۱ اردیبهشت در تماشاخانه آنا بهشهر به صحنه می رود.

نمایش «من و برادرم اقبال» به نویسندگی و کارگردانی محسن پورقاسمی نیز از ۵ تا ۱۵ اردیبهشت در سالن تئاتر مجتمع شهید آوینی همدان به نمایش درخواهد آمد.

نمایش «صاحب سرزمین نور» به نویسندگی سید حسین فدایی‌حسین و کارگردانی سید رهبان مسلمی از ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت در سالن تئاتر فرهنگسرای ویلا گرگان روی صحنه خواهد رفت.

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی از تاریخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به صورت غیرمتمرکز و در قالب اجراهای عمومی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6082356 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان اعلام شد
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • اجرای نمایشی که ستاره پسیانی دید و به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی تقدیم شد
  • تقدیم اجرای «هیدن» به آتیلا پسیانی
  • فروش ۴ میلیاردی نمایش بهرام افشاری در هفته اول اجرا