Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:36:28 GMT

اختصاص ۶۰ واگن حمل گاز مایع به سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۲۷۳۶

اختصاص ۶۰ واگن حمل گاز مایع به سیستان و بلوچستان

حمیدرضا حدادی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دیدن مردم در صف‌های طولانی دریافت سیلندر و در حال انتظار بسیار سخت و عذاب آور است.

وی گفت: با توجه به برخی دستورها از سوی مراجع مختلف مبنی بر توزیع ایستگاهی، نتوانسته‌ایم گاز مایع را براساس اشتراک به موقع به شهروندان برسانیم که این خود موجب شده تا مردم به توزیع اشتراکی بی‌اعتماد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز کشور افزود: پیش‌بینی ایجاد کارت الکترونیکی به منظور توزیع گازمایع همانند بنزین انجام شده که با بهره‌برداری از آن بخشی از مشکلات مرتفع خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: در این استان با توجه به موقعیت مرزی و همسایگی با کشورهای افغانستان و پاکستان شاهد قاچاق بی رویه سوخت هستیم که بیشترین نوع آن نیز به نفتگاز، بنزین، نفت سفید و گازمایع مربوط می‌شود.

حیدر میرزایی گفت: کمتر توسعه یافتگی سیستان و بلوچستان، کمبود کارخانجات تولیدی و متعاقب آن نبود فضای اشتغال و نوع اقلیم و پهناوری موجب شده تا امرار معاش برای مردم نجیب و سخت کوش در این نقطه از کشور با کمی مشکل روبرو شود که نباید با سهل‌انگاری و کم‌کاری مشکلات را برای آنان بیشتر کنیم.

وی افزود: کمبودهای زیادی در توزیع گازمایع در سیستان و بلوچستان وجود دارد که رفع آنان خواسته بحق شهروندان است و باید مرتفع شود که جزئی‌ترین آن افزایش سهمیه و توزیع سیلندر بصورت کاملا اشتراکی است.

مدیرکل تغزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه توزیع اشتراکی گازمایع موجب کاهش میزان مصرف مردم می‌شود، ادامه داد: زمانی‌که گازمایع بصورت اشتراکی عرضه نشود تخلفات بعدی، دلالی‌ها و برخی سودجویی افراد خاص را بدنبال خواهد داشت و در این میان نیازمندان واقعی قربانی می‌شوند.

وی گفت: پرونده‌های متعدد قاچاق گاز مایع با سیلندر را در سراوان داشته‌ایم که خروج سوخت و سیلندر به سمت کشور پاکستان آسیب‌های زیادی را بدنبال دارد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان گازرسانی سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان گازرسانی سازمان تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گازرسانی سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار

شهردار تهران گفت: «میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره‌بار پایتخت را توزیع می‌کنند.»

وی افزود: میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران را توزیع می‌کنند و در صورت کوچکترین اتفاق، معیشت مردم آسیب خواهد دید.

شهردار تهران همچنین در مورد واردات واگن‌های چینی اظهار کرد: کار‌های مربوط به واردات واگن‌های چینی در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان