Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اوسط هاشمی روز چهارشنبه در بازدید از مجتمع آموزشگاه آزاد فنی‌ و حرفه‌ای کامپیوتری ایلیا با بیان اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای ۵هزار و ۴۰۰ استاندارد آموزشی تدوین کرده است افزود: حداقل ۴۰ درصد متقاضیان از آموزشگاه‌ها در طول سال فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند و به این نتیجه رسیدند که باید از این دوره‌های مهارتی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به مدرک گرایی، دانش‌گرایی و مهارت‌گرایی تصریح کرد: در خوش‌بینانه‌ترین حالت اقتصاد فعلی ما ۲۰ درصد بازار برای فارع التحصیلان دارد.
رئیس سازمان آموزش فنی‌ و حرفه‌ای کشور خطاب به مدیر این آموزشگاه گفت: باید به سمت کارگاه‌های فنی پیش بروید و بخش قابل‌توجهی از آموزش‌ها گرایش به سمت خصوصی دارند و در مناطق محروم مراکز فنی‌و حرفه‌ای ورود می‌کند.
مدیر  مجتمع آموزش آزاد فنی‌ و حرفه‌ای ایلیا در این بازدید از قرارداد با شهرکت صنعتی استان در راستای آموزش نرم‌افزارهای مدیریتی و دوره‌های آموزشی و رده های صنعتی خبرداد و گفت: سرفصل‌های آموزشی در این آموزشگاه ۳۰ درصد تئوری و ۷۰ درصد عملی است.
 فهیمی با بیان اینکه بالای ۹۰ درصد از فارغ التحصیلان از مهارت‌ها استفاده می‌کنند گفت: متقاضیان در این آموزشگاه در ۲ بخش افراد جویای کار و افراد شاغل هستند.
این آموزشگاه منتخب سه دوره استانی است.

برچسب‌ها کرمان ایرنا مهارت اموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا مهارت اموزی کرمان ایرنا مهارت اموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد

جلیل شهریاری گفت: رائه آموزش‌های مهارتی با هدف امیدآفرینی در راستای یاری رساندن به ایجاد اشتغال پایدار از مهمترین رسالت آموزش فنی و حرفه‌ای است و در همین راستا مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دوره آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو را برای مهارت آموزان برگزار می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در صورت مراجعه کارآموزان بصورت آزاد برای آموزش در استان‌های دیگر و پایتخت هزینه‌ای بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون ریال باید پرداخت کنند که با اجرای این دوره رایگان در بخش دولتی مشکلات شهریه‌ها و هزینه ایاب و ذهاب برطرف شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره اتمام دوره در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه بیان کرد: در پایان دوره مهارت آموزانی که نمره قبولی را در آزمون تئوری و عملی کسب کنند موفق به دریافت گواهینامه می‌شوند.

وی با اشاره به ظرفیت ۱۰ نفره این دوره ادامه داد: مهارت آموزانی که دوره‌های اولیه تنظیم موتور و برق خودرو را گذرانده باشند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • یکی از مسائل جدی کشور فارغ التحصیلان فاقد دانش است
  • حمایت دانشگاه تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای کار
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی