Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس با اشاره به روند بازسازی مناطق آسیب زده از سیل در استان گلستان، گفت: عملیات پی کنی ۹۲ درصد واحدهای آسیب دیده از سیل انجام شده و ۵۰ درصد واحدها نیز به مرحله سقف رسیده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، «هادی حق شناس» شب گذشته (سه شنبه ۱۹ آذر) در گفتگو با برنامه پیگیری شبکه سراسری خبر گفت: تلاش داریم تا پایان سال جاری تمامی واحدهای مسکونی سیلزدگان را به صاحبان آنها تحویل دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان افزود: تمامی چادرها برچیده شده و تنها ۵ چادر در شهرستان آق قلا وجود دارد که بر اساس تعهد پیشین تا پایان آذر منازل مسکونی آنها نیز تحویل داده خواهد شد.

 

وی یادآور شد: علی رغم مشکلات حوزه اعتبارات تاکنون با همکاری پیمانکاران ۵۵ کیلومتر از مسیر ۲۰۰ کیلومتری رودخانه قره سو و ۸۵ کیلومتر از مسیر ۷۱۵ کیلومتری گرگانرود لایروبی شده و ادامه این لایروبی ها در حال انجام است.

 

حق شناس خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز مصالح جهت ساخت واحدهای مسکونی سیلزدگان دستور ممنوعیت خروج مصالح از استان صادر شده و روند رو به بهبود است.

 

وی ادامه داد: در ۹۷ نقطه از راه های استان بر اثر سیلاب بریدگی ایجاد شده بود که ۹۵ مورد اصلاح شده و ۲ مورد پل و کانال با همکاری پیمانکاران آب منطقه ای در حال مرمت است.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات سامانه فهما روز دانشجو انتخابات مجلس بودجه انتخابات خبرگان رهبری و مجلس مجلس شورای اسلامی مناطق سیل زده خسارت سیل چادر استاندار گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرایز مردم در چالوس؛ باد چادرها را با خود برد | فیلم

مسافران نوروزی که شب را در چادر سپری می کنند با باد شدید در چالوس غافلگیر شدند. شدت باید به حدی بود که چادر مسافران را تخریب کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش مدت زمان ساخت واحدهای مسکونی با واگذاری اراضی به مردم
  • نوسازی ۱۵۰ هزار بافت فرسوده از طریق مشارکت‌های مردمی
  • بانک‌ها به جای اعطای تسهیلات مسکن، تجارت می‌کنند
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • سوپرایز مردم در چالوس؛ باد چادرها را با خود برد | فیلم
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروز
  • جزئیات حملات آمریکایی‌ها به مناطق مسکونی در غرب استان دیرالزور + نقشه میدانی و عکس