Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@14:44:46 GMT

نوسانات ارز زودگذر است؛ دلار نخرید

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۲۸۷۴

نوسانات ارز زودگذر است؛ دلار نخرید

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه نوسانات بازار ارز کوتاه مدت و زودگذر است، گفت: براساس متغیرهای بنیادی اقتصاد نرخ واقعی دلار بین ۸۵۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از خانه ملت، فرهاد دژپسند درباره افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر، گفت: براساس متغیرهای بنیادی اقتصاد، نرخ دلار ۸ هزار و ۵۰۰ تومان است، حتی در شرایط بحرانی و افراطی نیز قیمت ارز بیش از ۹ هزار تومان نخواهد بود یعنی مطالعات و ارزیابی‌ها نرخ ارز را بین ۸ هزار و ۵۰۰ تا ۹ هزار تومان تعیین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کابینه دوازدهم افزود: اگرچه در برخی دوره ها شرایط بازار ارز نوسان دارد و این نوسانات کوتاه مدت و زودگذر است، اما دلار بازار مطمئنی برای سرمایه گذاری نیست.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه در حال حاضر بازارهای قابل اتکا و مطمئن در کشور وجود دارد، پیشنهاد داد: افرادی که تمایل دارند در بازاری مطمئن و ایمن سرمایه گذاری کنند به سراغ بورس روند، این بازار بهترین مکان برای سرمایه گذاری است زیرا از یک سو منابع پولی و سرمایه مردم حفظ می شود و از سوی دیگر به تولید کشور کمک خواهد شد.

طی روزهای گذشته و با افزایش قیمت دلار تقاضای مردم برای خرید ارز بالا رفته و همین مساله قیمت را بالاتر برده است اما با این حال هنوز به مردم توصیه می شود از خرید دلار اجتناب کنند.

انتهای پیام/ط

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت بیت کوین تا این کانال سقوط کرد

به گزارش خبرآنلاین، قیمت ارزهای مجازی به شدت کاهش یافته و ارزش بیت کوین در روز جمعه به دنبال ادعای حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ایران تا زیر ۶۰ هزار دلار سقوط کرده است. سرمایه‌گذاران به سرعت دارایی‌های خود از سرمایه‌های مخاطره آمیز را بیرون می‌کشند.

تسنیم در خبری نوشت:خبرگزاری‌های ایران از آرامش در مناطقی که ادعا می‌شود به آنها حمله شده خبر می‌دهند.
قیمت بیت کوین بیش از ۵.۵ درصد در معاملات امروز آسیا کاهش یافته و به ۵۹۹۶۱ دلار رسیده است. شاخص دلار آمریکا افزایش یافته است. قیمت اتر هم با همین میزان کاهش، تا زیر ۳۰۰۰ دلار پایین آمده و به ۲۸۹۵ دلار رسیده است.

در ۱۳ آوریل و پس از پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی قیمت بیت کوین ۸.۴ درصد کاهش یافته بود. این کاهش قیمت در آن زمان باعث شد ۱۳۰ میلیون دلار از سرمایه بازار این ارز مجازی طی چند دقیقه پس از انتشار خبر پاسخ ایران، خارج شود.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896938

دیگر خبرها

  • نوسانات بازار برای برای مردم مشکل ساز است
  • باخت بورس در راند اول
  • نوسانات ارز همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دولت جدی ورود کند
  • قیمت بیت کوین تا این کانال سقوط کرد
  • سقوط قیمت بیت کوین تا زیر ۶۰ هزار دلار
  • زمین‌های قولنامه‌ای نخرید
  • بورس سرخپوش شد، سکه آمپر چسپاند؛ آیا سفر مردم بی تاثیر از دلار آزاد است؟
  •  سیگنال بازارهای جهانی به دلار تهران
  • ثبات بازار طلا بعد از نوسانات اخیر
  • مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان: طلاب از فرصت های زودگذر نهایت استفاده را انجام دهند