Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@10:10:33 GMT

برخورد با تورهای غیرمجاز در همدان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۲۹۰۹

برخورد با تورهای غیرمجاز در همدان

مدیر پیشگیری از وقوع جرم در همدان گفت: با تورهای گردشگری غیر مجازی که اقدام به تبلیغات در فضای مجازی می‌کنند برخورد خواهد شد.

حسین عسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با هدف پیشگیری از وقوع جرم با تورهای گردشگری غیر مجازی که اقدام به تبلیغات در فضای مجازی می‌کنند برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اخیرا تعدادی از افراد سودجو با تبلیغات در فضای مجازی  اقدام به برگزاری تورهای گردشگری غیرمجاز تحت عناوینی چون طبیعت‌گردی، کویرگردی و کوه‌پیمایی می‌کنند که هیچ گونه مجوز رسمی و قانونی از مبادی ذیربط اخذ نکرده‌اند و اقدام آنها غیرقانونی است.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم در همدان ادامه داد: با توجه به عدم رعایت مقررات قانونی و فقدان ضابطه مشخص در برگزاری این قبیل تورها و به منظور حمایت از تورهای مسافرتی مجاز، با هدایت این مجموعه شناسایی و برخورد با تورهای غیر مجاز در دستور کار دستگاه‌های متولی ساماندهی گردشگری قرار می‌گیرد.

عسگری به شهروندان توصیه کرد ضمن پرهیز از انجام سفر با تورهای غیرمجاز، به منظور پیشگیری از وقوع جرم و تامین امنیت فردی از تورهای مجاز استفاده کنند و والدین نیز از شرکت فرزندان خود در این برنامه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/۳۱۴۰

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری همدان فضای مجازی تبلیغات تور غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان در این جلسه رضا غیاثی زاده رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان با بیان مطلب که  راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند  از  برخورد جدی و قاطع با فعالیت تورهای غیرمجاز خبر داد و گفت : بازدیدهای مستمر و هفتگی تیم بازرسی  متشکل از کارشناسان اداره ميراث فرهنگی، گردشگری و صنایع شهرستان گرگان، انجمن حرفه ای دفاتر خدمات مسافرتی استان و صنعت و معدن از دفاتر خدمات مسافرتی صورت گرفته و  راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور بوده و در صورت تخلف به کمیسون مربوطه ارجاع و سپس در مورد نامبرده تصمیم گیری خواهد شد. غیاثی زاده افزود :  مقرر شد حداقل ده بسته  سفر توسط انجمن دفاتر استان تهیه و در اختیار اداره میراث فرهنگی شهرستان گرگان و علاقمندان جهت بهره برداری قرار گیرد. 

 

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • تورهای غیرمجاز آفت مسافرت و گردشگری