Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سیاوش وحدت چهارشنبه ۲۰ آذر گفت: هرسال با توجه به رویکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ۵ تا ۱۰ درصد بودجه جاری این شرکت صرف حمایت از صنایع کوچک، فناوری و پژوهش با محوریت رفع نیازهای فناورانه می‌شود.

وی اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون برای حمایت مالی از چهار پروژه پژوهشی استان خراسان شمالی ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار ملی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، ماندگاری آبنبات و تغییر فرمول خوشه پلاستیک را از جمله این طرح‌ها دانست و اظهار داشت: ۲ میلیارد ریال از این رقم در سال جاری برای خوشه‌های صنعتی استان و مطالعه و مشاوره اخذ ایزو ۱۷۰۲۵ صرف شد تا با دریافت این ایزو، که برای صادرات لوله‌های پلی اتیلن لازم است، زمینه صادرات آن فراهم شده و قدرت رقابت آن با نمونه‌های مشابه افزایش پیدا کند.  

وی اضافه کرد: با پارک علم و فناوری و دانشگاه‌های استان نیز طرح‌های پژوهشی و عارضه یابی اجرا کرده ایم تا بتوانیم از پژوهش‌های مرتبط با واحدهای کوچک استفاده کنیم که البته نتایج خوبی نیز گرفته‌ایم.

خراسان شمالی دارای ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی است.

 مجموع سرمایه‌گذاری واحدهای کوچک در این استان ۲ هزار و ۸۱۶ میلیارد ریال و میزان اشتغالزایی این بخش چهار هزار و ۳۸۵ نفر است.  

کد خبر 469331 برچسب‌ها استان خراسان شمالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی

 حسینی گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود

وی افزود: در این راستا در مدت اشاره شده ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این وسایل از تولیدات داخلی، که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشوئی و ... بوده است بیان کرد: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

 حسینی افزود: براساس نیازسنجی‌های انجام‌شده به منظور تامین نیاز‌های ضروری تمامی خانوار‌های تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین، برای هم افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهاد‌ها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • آغاز بررسی جزئیات تشکیل «سپند» در مجلس؛ سپند چیست؟