Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@12:11:10 GMT

کمترین بدهی مالی را به اشخاص حقیقی و حقوقی داریم

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۲۹۶۸

کمترین بدهی مالی را به اشخاص حقیقی و حقوقی داریم

قائم مقام شهردار تبریز با اعلام وضعیت مناسب مالی شهرداری تبریز در بین شهرداری‌های کشور، از کمترین بدهی این مجموعه به اشخاص حقیقی و حقوقی خبر داد.

به گزارش ایمنا، رسول موسائی در جلسه بررسی پروژه‌های شاخص شهرداری تبریز اظهار کرد: در دو سال گذشته با وضعیت درآمدی خاصی مواجه بودیم که تلاش کردیم با اتخاذ تدابیری خاص، ثبات سیستمی را در مجموعه شهرداری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام شهردار تبریز افزود: در سال نخست فعالیت شورای پنجم و شهرداری، در یک ماه فقط برای دو پروژه ۵۰ میلیارد تومان به صورت نقدی تامین اعتبار کردیم که در آن سال می‌توانستیم با آن مبلغ دو پروژه را آغاز و به اتمام برسانیم و از سوی دیگر با مشکلات متعدد مالی مواجه بودیم، اما رویکرد ما اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهر بود.

وی ادامه داد: از کارگر ساده تا مدیر ارشد از همان ابتدا دست در دست هم دادند و توانستیم بر مشکلات فائق آییم و امروز شاید تنها شهرداری در کشور باشیم که با کمترین مشکلات مالی مواجه است.

موسائی تصریح کرد: قسمت اعظمی از بدهی‌های خود را به بانک‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخت کرده‌ایم و با ثبات بهتری نسبت به گذشته به پیش می‌رویم و درنظر داریم برای سنوات بعدی شهرداری هزینه ایجاد نکنیم و پروژه‌های ویترینی هم نداشته باشیم.

قائم مقام شهردار تبریز با اشاره به موانع اجرای به موقع پروژه‌ها، خاطرنشان کرد: در گذشته دیدیم که برای اخذ مجوز جابه‌جایی چند درخت تا چهار ماه پروژه عمرانی متوقف می‌شد و این با شرایط خاص آب و هوایی تبریز مناسب نبود و ما را با مشکلاتی روبه‌رو می‌کرد که در همین راستا مقرر شده تشریفات مناقصه‌ای پروژه‌ها را پیش از آغاز سال جدید به پایان برسانیم تا به محض آغاز سال جدید عملیات اجرایی پروژه‌ها را شروع کنیم.

وی با اشاره به بزرگترین پروژه عمرانی شهر تبریز که مترو است، اضافه کرد: هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای اتمام پروژه خط یک قطارشهری تبریز تامین کرده‌ایم و در ماه‌های آینده شاهد افتتاح ایستگاه‌های جدید خواهیم بود.

کد خبر 400584

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر تبریز تبریز شهرداري تبريز بدهی مالی شهرداری شهر شهروند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز

این سامانه با هدف تسهیل پاسخگویی به سئوالات حقوقی مردم دایر شده است و مردم می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز با شماره ۱۲۹ تماس بگیرند و از خدمات مشاوره وکلا بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در تبریز
  • نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور به اتمام رسید
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • لیست جدید ابربدهکاران حقوقی و حقیقی بانکی اعلام شد
  • پول‌ طلا و نقره مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز
  • شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند