Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-29@09:27:08 GMT

ممنوعیت خروج مصالح ساختمانی از گلستان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۲۹۷۴

خرداد: استاندار گلستان گفت: با توجه به نیاز مصالح جهت ساخت واحدهای مسکونی سیل‌زدگان دستور ممنوعیت خروج مصالح از استان صادر شده و روند رو به بهبود است.
هادی حق‌شناس با اشاره به روند بازسازی مناطق آسیب‌زده از سیل در استان، اظهار کرد: عملیات پی‌کنی ۹۲ درصد واحدهای آسیب‌دیده از سیل انجام‌شده و ۵۰ درصد واحدها نیز به مرحله سقف رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: تلاش داریم تا پایان سال‌جاری تمامی واحدهای مسکونی سیل‌زدگان را به صاحبان آن‌ها تحویل دهیم.
استاندار گلستان بیان کرد: تمامی چادرها برچیده شده و تنها ۵ چادر در شهرستان آق‌قلا وجود دارند که بر اساس تعهد پیشین تا پایان آذر منازل مسکونی آن‌ها نیز تحویل داده خواهد شد.
حق‌شناس خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات حوزه اعتبارات، تاکنون با همکاری پیمانکاران ۵۵ کیلومتر از مسیر ۲۰۰ کیلومتری رودخانه قره‌سو و ۸۵ کیلومتر از مسیر ۷۱۵ کیلومتری گرگانرود لایروبی شده و ادامه این لایروبی‌ها در حال انجام است.
بر اساس اعلام استانداری گلستان، حق‌شناس بیان کرد: در ۹۷ نقطه از راه‌های استان بر اثر سیلاب بریدگی ایجادشده بود که ۹۵ مورد اصلاح‌شده و ۲ مورد پل و کانال با همکاری پیمانکاران آب منطقه‌ای در حال مرمت است. برچسب ها: هادی حق‌شناس ، مصالح ساختمانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: هادی حق شناس مصالح ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی

شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وحیدرضا انارکی محمدی گفت: این اقدام در راستای دستور شهردار تهران و طرح ساماندهی محلات منطقه ۱۲ با همکاری عوامل شهربان انجام شد.

وی بیان کرد: هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین سلطان جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان است.

شهردار منطقه ۱۲ یادآور شد: یکی دیگر از اهداف این طرح جمع آوری انبارهای غیر مجاز محله هرندی و بازار امین السلطان که حدود ۱۵ واحد تجاری بود انجام شده است.

به گزارش شهر، انارکی محمدی در پایان تاکید کرد: تمام سعی ما این است که محله هرندی را برای سکونت و گردشگری مهیا کنیم تا خانواده‌ها بتوانند به راحتی هم برای زندگی و هم برای گردش، تفریح و خرید در این محله تردد و سکونت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی
  • کاهش مدت زمان ساخت واحدهای مسکونی با واگذاری اراضی به مردم
  • نوسازی ۱۵۰ هزار بافت فرسوده از طریق مشارکت‌های مردمی
  • بانک‌ها به جای اعطای تسهیلات مسکن، تجارت می‌کنند
  • پاسخ شنیدنی یک جامعه شناس به افرادی که فکر می‌کنند «حمله نظامی» هم راه‌حلی برای بهبود شرایط است!
  • چهره ناخوشایند نخاله‌های ساختمانی در جنگل النگدره گرگان + فیلم
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • تاثیر قیمت جدید دلار بر بازار مصالح ساختمانی 1403
  • نتایج یک تحقیق: واحدهای مسکونی در بریتانیا نسبت به کشورهای پیشرفته کیفیت و کمیت پایین‌تری دارند
  • ببینید| توصیه یک جامعه‌شناس به مشوقان افزایش جمعیت در کشور