Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان دلگان درحاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا  گفت: این واحد آموزشی ۲ کلاسه دارای ۹۰ مترمربع زیربنا و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار با هدف آماده سازی زیرساخت های آموزشی توسط فرمانداری شهرستان از محل مالیات بر ارزش افزوده ساخته خواهد شد.

مجتبی شجاعی افزود: این مدرسه به پاس زحمات جهادگر عرصه خدمت و محرومیت زدایی حسین علیمردانی نام‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: توسعه آموزشی جامعه عشایری از جمله ساخت فضاهای آموزشی به صورت جدی  در دستور کار فرمانداری و دستگاه‌های دست اندرکار شهرستان دلگان قرار دارد به طوری که در سالهای آتی شاهد ساخت بیشتر زیرساخت های آموزشی در بین روستاها و مناطق عشایری خواهیم بود.

فرماندار دلگان اظهارداشت: امیدواریم  این مکان آموزشی هرچه سریعتر (یک ماهه) به بهره برداری برسد تا به دو وعده و قولی که به مردم عزیز این روستا در ماههای گذشته داده شده بود عمل شود.

شجاعی همچنین از کلنگ زنی و افتتاح چند واحد آموزشی دیگر در هفته‌های آتی خبر داد و گفت طی هفته‌های آینده شاهد کلنگ زنی و افتتاح چند مکان آموزشی در دلگان خواهیم بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 جامعه زمین مالیات بر ارزش افزوده مدرسه قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۲۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شیخ ابو سعید  شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

 به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان تعداد ۵۰ عدد غرفه از صنوف مختلف از جای جای کشور و استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا روز ۱۲ اردیبهشت پذیرای مردم شهرستان کوهبنان خواهند بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • مدرسه‌سازی یکی از صدقه‌های جاریه است
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان