Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در صفحه های خود در شبکه های مجازی اعلام کرد که تل آویو توافقنامه رسمی با طرف اماراتی برای شرکت در نمایشگاهی در دبی طی سال آتی میلادی امضا کرده است.

بر اساس این گزارش، صفحات مجازی وابسته به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی گزارش دادند که اسرائیل کاتز وزیر خارجه این رژیم از این اقدام استقبال و تاکید کرده است که مشارکت صهیونیستها در نمایشگاه مذکور نشان دهنده تقویت جایگاه این رژیم در سطح بین الملل و در میان بازیگران سیاسی اصلی در منطقه خاورمیانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاتز تاکید کرد که این مناسبت، فرصت خوبی برای اسرائیل فراهم می آورد تا «دستاوردها و قدرت خود را نشان دهد».

در همین راستا، تعدادی از مسئولین رژیم صهیونیستی با طرفهای اماراتی دیدار کرده اند.

کد خبر 4794736 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی تل آویو ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ایران دونالد ترامپ سوریه روسیه ناتو فلسطین عربستان سعودی فرانسه ترکیه لبنان داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل در چارچوب دفاع مشروع بود +فیلم

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک خود در نیویورک با «مائورو وییرا» وزیر امور خارجه برزیل دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین المللی و روابط دوجانبه بین دو کشور گفتگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار که در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک برگزار شد، با تشریح پاسخ مقتدرانه اخیر نیرو‌های مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.

 همچنین ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

 امیرعبداللهیان از نقش برزیل در راستای کمک به توقف نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه قدردانی کرد و تاکید نمود: عامل اصلی ثبات و امنیت در منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کرانه باختری و برقراری آتش‌بس پایدار است.

وزیر امور خارجه ایران تداوم حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی و عدم اراده این کشور برای پایان جنگ در کنار جنگ طلبی نتانیاهو را دلیل اصلی ادامه نسل‌کُشی علیه فلسطینیان دانست و بر لزوم تداوم تلاش جامعه جهانی بویژه کشور‌های اسلامی برای پایان نسل‌کُشی تاکید کرد.

او همچنین بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط در تمامی سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین سفر متقابل مقامات دو کشور تاکید کرد.

«مائورو وییرا» وزیر امور خارجه جمهوری فدراتیو برزیل، در این این دیدار ضمن تاکید بر مخاطرات ناشی از گسترش دامنه تنش‌ها در منطقه، اظهار داشت: برزیل خواستار تنش زدایی در منطقه است و تمام تلاش خود را برای کمک به برقراری صلح و امنیت در منطقه بکار می‌گیرد.

وی در ادامه بر اهمیت گسترش روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران در تمامی سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی تاکید داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه پاسداران
  • امیرعبداللهیان: اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل در چارچوب دفاع مشروع بود
  • امیرعبداللهیان: اقدام نظامی ایران علیه اسرائیل در چارچوب دفاع مشروع بود +فیلم
  • درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان
  • واکنش بلینکن به حمله منتسب به رژیم صهیونیستی علیه ایران
  • نگرانی دستگاه‌های امنیتی تل آویو از اظهارات بن گویر درباره حادثه اصفهان
  • ایران هرگونه خطای محاسباتی اسرائیل را با شدت بیشتری پاسخ خواهد داد
  • امیرعبداللهیان: ایران به هرگونه خطای اسرائیل پاسخ می‌دهد
  • طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد | افشاگری در خصوص به هم ریختن تصورات تل آویو
  • ۴کودک فلسطینی در میان ۷شهید بمباران اردوگاه یبنا در مرکز رفح