Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:22:06 GMT

نزدیک بود استقلال به لیگ دسته دوم سقوط کند!

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۳۰۲۹

نزدیک بود استقلال به لیگ دسته دوم سقوط کند!

به گزارش خبرنگار مهر، جواد زرینچه سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره مشکلات مالی این باشگاه توضیحاتی داد و به ماجرای پرداخت مطالبات ۴۳۰ هزار دلاری پرو پئیچ بازیکن سابق این تیم اشاره کرد.

زرینچه گفت: اگر پول این بازیکن را نمی دادیم قطعا به لیگ دسته دوم سقوط می کردیم. آقای خطیر (معاون سابق استقلال) کارهایی کرد و توانست مطالبات این بازیکن را از طریق درآمد استقلال در فیفا پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست استقلال همچنین درباره وزیر ورزش و حمایتش از استقلال و پرسپولیس، تاکید کرد: شک نکنید آقای سلطانی فر و مجموعه اش علاقه مند به دو تیم هستند ولی حمایتشان کمرنگ و ضعیف است. برای حمایت از استقلال و پرسپولیس باید قوی تر از این عمل کرد.

زرینچه درباره مشکل آندره استراماچونی هم گفت: حساب استراماچونی در ایتالیا مسدود شده بود و او برای همین از استقلال جدا شد. صد درصد موضوع همین بود نه چیز دیگری.

کد خبر 4794713

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران پروپئیچ جواد زرینچه تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال تراکتور والیبال وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال پیکان تهران تکواندو شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت تلخ بورسا اسپور؛ از بازی در لیگ قهرمانان تا سقوط به دسته چهارم فوتبال ترکیه

بورسا اسپور سال های تلخی را سپری می کند.

طرفداری | بورسا اسپور از سال 2019 تا الان، سه سقوط را تجربه کرده است.

بورسا اسپور با شکست در بازی امروز خود در لیگ دسته سه ترکیه، به دسته چهار سقوط کرد و سال بعد در سطح چهارم فوتبال ترکیه بازی خواهد کرد. این در حالی است که بورسا اسپور تا فصل 19-2018 در سوپرلیگ ترکیه بازی می کرد. ماجرا وقتی تلخ تر می شود که بدانیم بورسا اسپور تیمی است که در فصل 10-2009 قهرمان سوپرلیگ ترکیه شد و سپس در فصل بعد یعنی 11-2010 در لیگ قهرمانان و مقابل تیم های منچستریونایتد، والنسیا و رنجرز به میدان رفت. حال تیمی که روزی در لیگ قهرمانان حضور داشته، در فاصله 13 سال پس از بازی در این رقابت مهم اروپایی، بازی در دسته چهارم فوتبال ترکیه را تجربه خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • برزگر: امیر حسین صادقی فرافکنی و مغلطه کاری می کند/ واگذاری پرسپولیس به نفع فوتبالمان است
  • مهدوی‌کیا: چیزی که استقلال به آن می‌نازید خراب شد
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • لیگ یک/ داماش گیلان یک گام به سقوط نزدیک‌تر شد
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد
  • سرنوشت تلخ بورسا اسپور؛ از بازی در لیگ قهرمانان تا سقوط به دسته چهارم فوتبال ترکیه
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از بازیکن پیشین استقلال
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی