Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@16:39:55 GMT

۶ کشته در تیراندازی در ایالت نیوجرسی آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۳۰۳۲

۶ کشته در تیراندازی در ایالت نیوجرسی آمریکا

به دنبال تیراندزی در ایالت نیوجرسی آمریکا ۶ فرد از جمله یک پلیس کشته شدند. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم و به نقل از یورونیوز، مقامات آمریکا می گویند تیراندازی روز سه شنبه در شهر جرزی سیتی در ایالت نیوجرسی چند کشته بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه های آمریکا گزارش داده‌اند که یک افسر پلیس و سه غیرنظامی در جریان این تیراندازی جان خود را از دست داده‌اند. بنا به همین گزارش ها دو فرد مظنون به تیراندازی نیز کشته شده‌اند.

استیون فولوپ، شهردار جرزی سیتی ضمن تائید خبر کشته شدن یک افسر پلیس از اعلام آمار کشته شدگان خودداری کرد.

مقام‌های آمریکا اعلام کرده‌اند که این حادثه را «تروریستی» نمی دانند. پیش از این صدای تیراندازی شدید و پراکنده به مدت یک ساعت در جرزی سیتی شنیده شده بود.

پلیس ضمن حضور در محل حادثه از رفت و آمد شهروندان جلوگیری کرده است. علاوه بر پلیس فدرال و ایالتی، ماموران گروه سوات (سلاح ها و تاکتیک های ویژه) نیز در محل حادثه حضور یافته‌اند.

آمریکا|تیراندازی در پایگاه هوایی ایالت فلوریدا؛ دست‌کم دو نفر کشته شدندتیراندازی در پایگاه نظامی هاوایی 3 کشته به جا گذاشت

 

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به این تیراندازی در صفحه توئیتر خود نوشت که در جریان آخرین اطلاعات مرتبط با این تیراندازی «دهشتناک» قرار گرفته است.

رئیس جمهوری ایالات متحده همچنین با قربانیان این تیراندازی و خانواده های آنها ابراز همدردی کرد.

شهر جرزی سیتی پس از نیوآرک دومین شهر بزرگ ایالت نیوجرسی در شرق آمریکا محسوب می شود. این شهر در کنار رودخانه هادسون و در فاصله کمی از منطقه منهتن نیویورک قرار دارد.

انتهای پیام/

R36446/P/S8,1128/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز

فرمانده انتظامی اهواز از شناسایی و دستگیری سه عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ حسین زلقی، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی به درب منزل یک شهروند در شهر اهواز، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 28 این فرماندهی قرار گرفت.

 وی، افزود: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد سه نفر با هویت معلوم به علت اختلافات و درگیری‌های قبلی به در منزل یکی از نزدیکان خود با یک قبضه سلاح کلاش تیراندازی کرده‌اند و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی اهواز، تصریح کرد: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی، عاملان تیراندازی را شناسایی و پس هماهنگی با مرجع قضایی، در دو عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

زلقی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی، خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمان نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت‌نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • صدور مجوز حمل سلاح برای معلمان مدارس در تنسی آمریکا
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • برنامه آمریکا برای ساخت بلندترین آسمان‌خراش/ عکس
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • بارش شدید تگرگ در آمریکا + فیلم
  • یک افسر آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد