Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرفنی تیم کشتی اترک خراسان شمالی گفت: مدیرعامل زنگ زد و گفت تیم را نمی‌خواهیم و ما هم کشتی‌گیران مان را آزاد کردیم و تمرین تعطیل شد. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

محمد طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت نایب قهرمان لیگ کشتی آزاد برای شرکت در مسابقات بجنورد اظهار داشت: مدیرعامل زنگ زد و گفت تیم را نمی‌خواهیم و ما هم کشتی گیران مان را آزاد کردیم و تمرین تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گفته شده که می‌خواهند با تیم بومی در مسابقات شرکت کنند. البته ما هنوز دقیق متوجه نشده‌ایم می خواهند چه کار کنند. حتما خود استاندار به موضوع ورود خواهد کرد، او فرد ورزش دوستی است.

سرمربی تیم ملی جوانان کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که آیا این کناره گیری نیز مانند انصراف اترک از مرحله نیمه نهایی لیگ است که آنها با قدرت در مسابقات شرکت کردند، خاطرنشان کرد: آنجا هم انصراف مان واقعی بود. اسپانسر گفت فقط با 10 کشتی گیر اصلی در مرحله نیمه نهایی شرکت کنیم که گفتیم به این شکل نمی‌شود در مسابقات شرکت کرد و تیم به نفرات دومش احتیاج دارد. درنهایت هم در مسابقات شرکت کردیم و بعد هم با همان کشتی گیران و یک گروه دیگر که به تیم اضافه شدند منظم تر تمرین کردیم.

طلایی در خاتمه گفت: بعد از این اتفاق تمرین را تعطیل کردیم و کشتی گیران آزاد شدند تا بتوانند طبق برنامه شان کار کنند. حالا هم نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی بیافتد.

در آستانه مسابقات باشگاه‌های کشتی جهان؛ تمرین اترکی‌ها دوباره تعطیل شد

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی

حاجی‌مراد گاتسالوف اعلام کرد که زائوربک سیداکوف و آرتور نایفونوف از شرکت در مسابقات انتخابی روسیه که هفته آینده برگزار می‌شود، معاف شده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی روسیه برای انتخاب تیم اعزامی‌شان به المپیک نیز هفته آینده برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی روسیه به تازگی عنوان کرده که زائوربک سیداکوف و آرتور نایفونوف از شرکت در این رقابت‌ها معاف شده‌اند، دلیلش نیز مصدومیت هر دو کشتی‌گیر عنوان شده است.

حاجی‌مراد گاتسالوف همراه با کمیته فنی کشتی روسیه این تصمیم را گرفته‌اند. سیداکوف ظاهرا از مسابقات جهانی بلگراد با آسیب‌دیدگی شانه دست به گریبان است، نایفونوف هم که سهمیه وزن 86 کیلوگرم را برای روس‌ها در مسابقات گزینشی اروپایی در باکو را گرفت، آسیب‌دیده است.

به نظر می‌رسد این دو کشتی‎‌گیر در یکی از تورنمنت‌های پیش رو که احتمالا مسابقات رنکینگ‌دار آخر باشد، پیش از حضور در المپیک محک خورده و آنجا صاحب دوبنده اوزان 74 و 86 کیلوگرم روسیه در بازی‌های المپیک شوند.

امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • ۶ قدم تا آرامش؛ ترفندهای طلایی برای پایان دادن به اختلافات و درگیری های زناشویی
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • راز شکست تیلور از زبان بروکس
  • پایان کشتی‌گیران افسانه‌ای آمریکا | ترکیب کامل برای المپیک پاریس مشخص شد