Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در ادامه گفت: پشتوانه اصلی تداوم انقلاب اسلامی، حضور مردم در صحنه ها بوده که از موضوعات مهم و استراتژیک نظام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب ؛ سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور، شب گذشته در کنگره ملی شهیده شاخص، عصمت پورانوری که در شهرستان دزفول برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمنان برای پایین آوردن پرچم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: علیرغم تمامی مشکلات که مردم ما از ابتدای انقلاب پشت سر گذاشتند، بازهم در این راه ایستاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما سختی ها جنگ را فراموش نکرده ایم و نمی خواهیم نگرانی و غم را به مردم یادآوری کنیم بلکه می خواهیم سرافرازی ها و رشادت های جوانان این سرزمین را یادآوری کنیم.   فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان با اشاره به حوادث اخیر در کشور، تصریح کرد: همه ما دیدیم که در یک اعتراض به حق مردم، عوامل کمین کرده دشمن بلافاصله وارد میدان شدند و به اموال مردم تعرض کردند.   شاهوارپور عنوان کرد: در زمان جنگ نیز اگر جوانان عزیز ما مقابل صدام جنایتکار نمی ایستادند، حوادث و تعرض هایی مانند جریانات اخیر در کشور رخ می داد.   وی افزود: یکی از عوامل موفقیت ما، رهبری هستند که صراطی مستیم است و نقشه راه را مقابل دشمنان به ما نشان دادند که مردم نیز به طبعیت از ایشان، راه خود را پیدا کردند.   فرمانده سپاه خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: پشتوانه اصلی تداوم انقلاب اسلامی، حضور مردم در صحنه ها بوده که از موضوعات مهم و استراتژیک نظام است.   وی ادامه داد: در طول انقلاب خواهران ما پا به پای برادران خود، در انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده اند و از روزهای نخست انقلاب، روزهای سخت جنگ تاکنون حضوری فعال داشته اند.   سرتیپ شاهوارپور گفت: بانوان در روزهای سخت جنگ، به عنوان نیروی پشتیبانی رزمندگان ما بودند که با تربیت فرزندان در آن شرایط خاص، پرستاری از جانبازان و حضور در پشت جبهه، تلاش های بسیار زیادی کردند.   وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: موضوع حجاب و حفظ کانون خانواده یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است که دشمن برنامه ریزی های بسیار زیادی برای آسیب زدن به این موضوعات انجام داده است.   فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اظهار داشت: امروز باید در مدارس و دانشگاه های ما باید به تحکیم هویت واقعی بانوان ما که بانویی عفیف و خانواده دوست است، توجه ویژه شود.   به گزارش رهیاب ؛ شهیده عصمت پورانوری که متولد 30 اردیبهشت ماه 41 در شهرستان دزفول است، 19 آذرماه 1360 در حالی که فقط 66 روز زندگی مشترک را تجربه کرده بود، آنگاه که برای زیارت قبور شهدا، قدم در راه عاشقی می گذارد، در اثر ترکش راکت هواپیمای عراقی، بر روی پل قدیم دزفول، آسمانی می شود.   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«دوم اردیبهشت سالروز یک رویداد مهم در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی است روزی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد و از آن زمان تا به امروز خدمات ارزنده‌ای در دفاع از کیان کشور و مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام ارائه کرده است.

بی شک نقش سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و در عرصه تولید قدرت دفاعی و بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی و کمک رسانی به مردم مناطق محروم، سیل زده و زلزله زده و آسیب دیدگان از بیماری کرونا نقشی برجسته و بی‌بدیل بوده و در تمام عرصه‌های حساس نظام خوش درخشیده است.

همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.» امروز می‌بینیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح با آمادگی کامل از مرزهای آبی، خاکی و هوایی کشور پاسداری می‌کند و به برکت وجود این عزیزان دشمنان قسم خورده نظام جرأت دست اندازی به خاک پاک کشور اسلامی ما را ندارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار دل‌ها، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی از تلاش‌ها و زحمات نیروهای سلحشور و شجاع سپاه پاسداران که با عملیات قدرتمند و غرور آفرین وعده صادق علاوه بر افزایش امنیت و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی باعث شادی و شعف در بین همه مردم و دلسوزان و دوستداران نظام شدند قدردانی کرده و موفقیت روز افزون این عزیزان در عرصه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تا ظهور منجی عالم بشریت و عدالت‌گستر جهان حضرت صاحب‌الزمان (عج) را از خداوند متعال خواستارم.»

کد خبر 746637

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • عملیات «وعده صادق» داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن بود
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • سپاه سدی آهنین در مقابل اهداف شوم دشمن است
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • نوآوری در تسلیحات و شناخت روش‌های دشمن همواره باید در دستورکار نیرو‌های مسلح باشد
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد