Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس بودجه سالیانه تا پایان سال جاری 132 واحد مسکن شهری با اعتباری بالغ‌بر 25 میلیارد تومان واگذار و یا در دست واگذاری خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به عملکرد این اداره‌کل در حوزه مسکن شهری اظهار کرد: براساس بودجه سالیانه تا پایان سال جاری 132 واحد مسکن شهری با اعتباری بالغ‌بر 25 میلیارد تومان واگذار و یا در دست واگذاری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این واحدها در شهرستان‌های شهرکرد 84 واحد، اردل 24 واحد و کیار 24 واحد احداث و به متقاضیان واجدالشرایط واگذار می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این نهاد از ابتدا تاکنون یک هزار و 724 واحد مسکن شهری با اعتباری بالغ‌بر 646 هزار و 904 میلیون ریال اعتبار احداث کرده است.

رئیسی با بیان اینکه حدود 120 هکتار سایت مسکن مهر نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آماده‌سازی شده است، ادامه داد: همچنین 8 هزار و 378 واحد مسکن مهر با اعتباری بالغ بر 1674194 میلیون ریال احداث و به متقاضیان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه ساخت پروژه‌های مسکن شهری در اولویت کار این نهاد است، گفت: ساخت مسکن مقاوم، زیبا، ارزان قیمت و با کیفیت عالی از جمله سیاست‌های بنیاد بوده که در این راستا تبیین استانداردهای مورد نظر بنیاد در طراحی، مشخصات فنی و ساخت جهت حرکت به سوی برندسازی و استفاده از پیمانکاران مجرب، نظارت مقیم، نظارت عالیه استانی و کشوری این امر عملی شده و کیفیت مطلوب سبب استقبال مردم از واحدهای ساخته شده توسط بنیاد شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برنامه مقاوم سازی واحدهای روستایی آذربایجان‌غربی با ارتقاء پنج هزار واحد به ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامرضا صالحی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: استان آذربایجان‌غربی در خصوص مقاوم سازی در قالب نهضت ملی روستایی نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: برای امسال نیز مقاوم سازی ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در این طرح در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با اضافه کردن پنج هزار واحد دیگر به برنامه اجرایی این استان مقرر شد تا ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد روستایی در برنامه نهضت ملی روستایی مقاوم سازی شود.

صالحی با اشاره به زلزله خیز بودن منطقه آذربایجان‌غربی بیان کرد: ۶۰ درصد پهنه این استان زلزله خیز است و همین موضوع موجب نگرانی در بنیاد مسکن است و از این رو با قدرت بیشتری در خصوص مقاوم سازی واحدهای روستایی گام برمی‌داریم تا در زمان وقوع بلایای طبیعی شاهد اتفاقات ناگوار بیشتری نباشیم.

کد خبر 747631

دیگر خبرها

  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • برنامه ریزی برای واگذاری یک میلیون زمین روستایی در کشور
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد