Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@09:02:01 GMT

نبودن سیدجلال برای پرسپولیس مشکل‌ساز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۳۱۸۸

نبودن سیدجلال برای پرسپولیس مشکل‌ساز شد

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که کالدرون باید در بازی مقابل گل‌گهر به سید جلال حسینی بازی می‌داد.

به گزارش مشرق، بهنام ابوالقاسم‌پور، پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی ۲ بر یک امروز (سه‌شنبه) سرخ‌پوشان مقابل گل‌گهر که باعث شد این تیم با ۲۵ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و با یک بازی کمتر به یک قدمی صدرجدول برسد، اظهار کرد: ما دو نیمه متفاوت  از پرسپولیس دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول گل‌گهر در زمین خودش دفاع می‌کرد و دنبال ضدحمله بود و پرسپولیس موقعیت زیادی نداشت. پرسپولیس در نیمه دوم جرات بازی‌اش را بیشتر کرد و توانست به گل برسد.

او افزود: آقای کالدرون دوباره در این بازی به ترکیب دست زد. به نظرم نبودن سید جلال در خطوط دفاعی مشکل ساز شد. بالاخره سید جلال بازیکن باتجربه‌ای است و اگر داخل زمین بود، پرسپولیس آن گل را نمی‌خورد. پرسپولیسی‌ها در این بازی باتوجه به بازی بسته گل‌گهر از شوت‌های راه دور استفاده کردند که در این مواقع، یکی از راه‌های گل‌زنی است که ترابی توانست به زیبایی هم دروازه گل‌گهر را باز کند. تربی در ادامه هم پاس زیبایی به علیپور داد تا پای او در آزادی به گل‌زنی باز شود.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به بازی معوقه این تیم مقابل نساجی و شانس رسیدن به صدر جدول، گفت: به نظرم پرسپولیس اگر بتواند نساجی هم شکست دهد و سه امتیاز بازی را بگیرد، می‌تواند برای قهرمانی حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. در حال حاضر نساجی هم شرایط خوبی ندارد و پرسپولیس باید به سه امتیاز این دیدار فکر کند.

ابوالقاسم‌پور در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس پس از رفتن جونیور باید به دنبال مهاجم خارجی دیگری باشد، بیان کرد: بودن یا نبودن جونیور برای پرسپولیس فرقی نداشت. پرسپولیس قطعا باید یک مهاجم گل‌زن و بالاتر از سطح بازیکنان فعلی پرسپولیس جذب کند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین سید جلال حسینی پرسپولیس بهنام ابوالقاسم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی دو هفته قبل در دیدار لیگ برتری مقابل سپاهان قرار گرفت و توانست یک امتیاز در ورزشگاه نقش جهان به دست بیاورد که محمود قائدرحمتی، هافبک میانی خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد، ولی ممکن است این بازیکن در بازی آینده برابر ذوب‌آهن دوباره شرایط بازگشت به میدان را پیدا کند و به ترکیب تیمش برگردد.

محمود قائدرحمتی در اوایل دیدار نساجی مقابل سپاهان دچار مصدومیت شد و نتوانست برابر تیم سابق خود در زمین بماند که آسیب دیدگی او تا بازی با تراکتور هم ادامه پیدا کرد و دور از لیست تیمش بود.

قائدرحمتی در شرایطی طی روزهای گذشته مشغول درمان زیر نظر کادر پزشکی نساجی مازندران بوده که امیدوار است در بازی حساس هفته آینده لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن که تاثیر زیادی در مسیر بقای تیمش دارد، حضور پیدا کند.

هافبک نساجی مازندران در تمرین اخیرشان با لباس شخصی حضور یافت تا مشخص شود هنوز شرایط تمرین در کنار سایر بازیکنان را پیدا نکرده و وضعیت مبهمی برای دیدار با ذوب‌آهن دارد.

دیگر خبرها

  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند