Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی جهاد کشاورزی گلستان گفت: هزار تن کود اوره مورد نیاز کشاورزان به استان تخصیص داده شد که تاکنون ۴ هزار تن آن در اختیار فعالان کشاورزی  بخش قرار گرفت.

حمید هزار جریبی افزود: روزانه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن کود بین ۱۲۵ کارگزاری دولتی و خصوصی مجاز استان برای عرضه به کشاورزان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گفت: از آغاز فصل صید سال جاری تاکنون ۱۴ هزار و ۱۱۱ رشته دام های غیر مجاز توسط نیروهای این یگان در سواحل استان کشف و جمع آوری شد.

**

رییس کل دادگستری گلستان گفت: کارشناس پرونده انتقال آب گلستان که در ازای دریافت رشوه قصد صدور نظر زیست محیطی خلاف واقع داشت، دستگیر شد.

هادی هاشمیان گفت: کارشناس پرونده انتقال آب گلستان با موضوعیت انتقال آب از جنگل‌های علی آباد به شاهرود با وعده دادن به یکی از طرفین پرونده گفته بود حاضر است در ازای دریافت سه سکه تمام بهار آزادی، نظر کارشناسی محیط زیستی به نفع او صادر کند.

وی افزود:با تلاش کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان این کارشناس هنگام دریافت رشوه دستگیر شد.

**

مدیر بعثه مقام معظم رهبری درامور اهل سنت پس از افتتاح دومین مدرسه حج در گلستان گفت: هدف از افتتاح این مدرسه، آموزش روحانیون و سرپرستان کاروان‌های حج، معین ومعینه ها است.

**

مدیرکل انتقال خون استان گلستان گفت: امسال ۴۶ هزار نفر برای اهدای خون به مراکز خونگیری استان مراجعه کردند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۴ درصد افزایش داشت.

**

مدیر جهادکشاورزی شهرستان گرگان گفت:در نخستین سال اجرای طرح خرید قراردادی سیب‌زمینی از کشاورزان گرگانی، خرید حدود ۶ هزار تن از این محصول توسط کارخانه‌داران پیش بینی دیده‌شده است.

**

رییس اداره محیط زیست شهرستان‌های ترکمن وگمیشان گفت: برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای آگاه سازی جوامع محلی و شکارچیان در خصوص مخاطرات آنفلوآنزای فوق حادپرندگان باهمکاری نیروهای دریابانی، دامپزشکی و کانون شکار، گشت‌های محیطی وپایش زیستگاه‌های آبی درحال انجام است.

علی بیانی  افزود: ضمن اجرای این برنامه‌ها درمنطقه آموزش‌هایی برای جلوگیری از احتمال شیوع آنفلوآنزای فوق حادپرندگان در حال اجراست که در این چارچوب نحوه برخورد با گونه‌های مجروح، مصدوم و مشکوک آموزش داده می شود.

**

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان گفت: اعتبار پرداخت شده به حساب دهیاری های استان گلستان از طریق سازمان امور مالیاتی و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در هشت ماههه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، نزدیک به ۱۱۰ درصد بیشتر شد.

برچسب‌ها کشاورزی اهدای خون گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی اهدای خون گلستان کشاورزی اهدای خون گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوا در گلستان تا یکشنبه هفته آینده

نیکزادفر گفت: با توجه به نقشه‌های پیش یابی و استقرار الگو‌های پایدارامروز جوی پایدارهمراه با افزایش دما در سطح استان برقرار است. 

او با بیان اینکه امروز دمای بیشینه در برخی مناطق استان به بالای ۳۰ درجه سانتی گراد خواهد رسید، افزود: پایداری جو تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت و تا روز یکشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و در برخی از ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر خواهد بود.

نیکزادفر از وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات استان خبر داد و گفت: روز یکشنبه افزایش دما خواهیم داشت، اما از عصر یکشنبه با افزایش ابر در ارتفاعات شاهد رگبار پراکنده و وزش باد خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رشد ۱۶ درصدی مخاطبان صدا و سیما نسبت به سال قبل/ یک قدم کوتاه نمی‌آییم
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • پایداری هوا در گلستان تا یکشنبه هفته آینده
  • وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات گلستان طی امروز و فردا
  • سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز
  • زمستان معتدل و کوتاه، بلای جان گندمزارها
  • مشارکت ۵ درصدی بانوان در امر اهدای خون
  • فرهنگسازی اهدای خون در بین جوانان و بانوان
  • انتقال خون لرستان سه رتبه نخست کشوری را کسب کرد