Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@12:22:09 GMT

۴ پرونده بحرانی در فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۳۲۹۵

۴ پرونده بحرانی در فوتبال ایران

با تصمیمات و البته اشتباهات پیاپی مدیران فوتبال هر روز به تعداد پرونده‌های فوتبال ایران در دادگاه فیفا اضافه می‌شود.

به گزارش مشرق، فوتبال ایران با بحران بزرگی روبه‌رو شده است. در حالی که رسانه‌ها در زمان امضای قرارداد با مربیان خارجی بار‌ها و بار‌ها هشدار دادند به خاطر تحریم‌ها و مشکلات ارزی، زیان‌های هنگفتی به بار خواهد آمد ولی با تصمیم مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و حمایت وزارت ورزش همه چیز بحرانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

*وینفرد شفر؛ دیگر نمی‌داند با چه زبانی مسئولان استقلال را تهدید کند. ۳۰۰ هزار دلار از طلبش مانده و ۵۰۰ هزار دلار هم غرامت برای امسال می‌خواهد. یعنی خواسته او ۸۰۰ هزار دلار است. تازه پسرش هم شاکی است و از استقلال طلب غرامت کرده است. اگر پرونده به سرانجام برسد- که به احتمال زیاد می‌رسد- آبی‌ها باید جریمه هم بپردازند و کلاً پرونده سنگین به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

توضیح مترجم استراماچونی درمورد جنجال‌های اخیر

*برانکو ایوانکوویچ؛ رقم دقیق طلب برانکو و دستیارانش از پرسپولیس یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار است. ۷۸۰ هزار دلار از این پول متعلق به خود برانکو است. این هم از آن پرونده‌های سنگین است. البته باشگاه ادعا دارد می‌تواند از برانکو شکایت کند و غرامت بگیرد ولی به نظر شما آیا ممکن است ایرانی‌ها در فیفا و در یک پرونده انضباطی برنده شوند؟!

*مارک ویلموتس؛ قرارداد او و دستیارانش سالانه ۳ میلیون یورو است. تا این لحظه ۲ میلیون یورو دریافت کرده‌اند. منتها ویلموتس ادعای طلب بیشتری دارد. او هم فهمیده در ایران چه خبر است و چطور می‌تواند پول مفت بگیرد. اگر ماجرای غرامت ۲ تا ۳ میلیاردی صحت داشته باشد که دیگر هیچ!

*آندره‌آ استراماچونی؛ او قراردادی به ارزش ۱/۶ میلیون یورو برای دو فصل امضا کرده است. حالا هم از بند فسخ قراردادش به خاطر پرداخت نشدن دستمزدش استفاده کرد. پرونده او هم دقیقاً شبیه پرونده ویلموتس است و شک نکنید استراماچونی و دستیارانش هم خواهان غرامت سنگین خواهند بود! اگر باشگاه استقلال هوشمندی به خرج دهد همین الان باید دنبال این باشد که یک‌جوری با کادر استرا بر سر مسائل مالی توافق کند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین فوتبال برانکو ایوانکوویچ استقلال پرسپولیس برانکو وینفرد شفر مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم خاطره‌انگیز استقلالی‌ها در آلمان

آفتاب‌‌نیوز :

تیم بایرلورکوزن توانست سنت شکنی کرده و به سلطه بایرن مونیخ در بوندسلیگا پایان بدهد.

لورکوزن تیمی است که در دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ شمسی نامش به نوعی در فوتبال ایران با باشگاه استقلال گره خورده بود. در تابستان سال ۱۳۷۷ پس از درخشش مهدی پاشازاده در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، شرایط برای ترانسفر این بازیکن به بایر لورکوزن فراهم شد و همین مسئله سرآغاز یک همکاری چند ساله میان دو باشگاه را ایجاد کرد. چند ماه پس از انتقال پاشازاده به این تیم، علی موسوی و داریوش یزدانی هم پیراهن لورکوزن را بر تن کردند که البته هیچ‌کدام حضوری موفقیت‌آمیز در این تیم نداشتند. لورکوزنی‌ها روی پاشازاده خیلی حساب می‌کردند، اما دو مصدومیت شدید این مدافع ملی پوش اصلا شرایط فوتبال او را به طور کلی عوض کرد.

در آن مقطع رودی فولر که هم اکنون مدیریت تیم ملی فوتبال آلمان را بر عهده دارد، مدیر فنی باشگاه بایرلورکوزن بود و چند بار هم به ایران سفر کرد همچنین باشگاه استقلال اردوی پیش فصل خود در تابستان سال‌های ۷۷ و ۸۸ را داخل کمپ تمرینی این باشگاه برپا کرد.

از سوی دیگر، امیر قلعه‌نویی سرمربی کنونی تیم ملی در بهار سال ۷۸ این اجازه را پیدا کرد تا به مدت ۲۱ روز با حضور در تمرینات بایرلورکوزن به نوعی از کار‌های کریستوف دام الگوبرداری کند.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال که نقش مهمی در نزدیک شدن این دو باشگاه به یکدیگر داشت، تابستان سال ۸۱ رولند کخ که سابقه مربیگری در بایرلورکوزن داشت را به ایران آورد تا سرمربی استقلال شود، اما نتایج متزلزل این مربی آلمانی در جمع آبی‌پوشان موجب برکناری او شد و چندی پس از آن خود فتح‌الله‌زاده هم رفت تا روابط استقلال و بایرلورکوزن عملاً از هم گسسته شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • واکنش گروهی از مردم ایران به هر بحرانی
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • قهرمانی تیم خاطره‌انگیز استقلالی‌ها در آلمان
  • پایان پرونده کاپیتان استقلال با تذکر؛ حسینی محروم نمی شود
  • پرداخت غرامت خسارت به کشاورزان در غرب استان اصفهان + فیلم
  • نکونام استقلال را تعطیل کرد
  • (عکس) زنی که پرافتخارترین مربی فوتبال ایران است
  • رقت‌انگیز مثل بیانیه‌های استقلال و پرسپولیس؛ گروگانی به نام فوتبال
  • پیش‌بینی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران!