Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@08:57:13 GMT

فاوره: شب دیوانه‌کننده‌ای بود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۳۲۹۹

فاوره: شب دیوانه‌کننده‌ای بود

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از کیکر، بوروسیا دورتموند در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اسلاویا پراگ رفت. دورتموند توانست در این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست پیدا کند تا با توجه به شکست اینتر در دیدار برابر بارسلونا با ۱۰ امتیاز و به عنوان تیم دوم به دور بعد راه پیدا کند.

لوسین فاور، سرمربی دورتموند در نشست خبری بعد از دیداری تیمش برابر اسلاویا پراگ گفت: بازی و شب دیوانه کننده‌ای بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همان ابتدای بازی تا آخر توپ روی دروازه‌ها بود و فرصت‌های زیادی خلق کردیم. این پیروزی به همه بازیکنان تعلق دارد و بسیار خوشحالیم که توانستیم به دور بعد راه پیدا کنیم.

او ادامه داد: اصلا بازی آسانی نداشتیم. حریف بسیار خطرناک بود و بارها دروازه ما را تهدید کرد. به پیروزی در این دیدار نیاز داشتیم. تنها با پیروزی می‌توانستیم به دور بعد راه پیدا کنیم و خوشبختانه در این دیدار سخت توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

فاوره درباره آسیب دیدگی اکسل ویتسل گفت: متاسفانه هنوز نمی‌تواند تلفنی صحبت کند و ما از طریق پیامک با او در ارتباط هستیم. آسیب دیدگی او از ناحیه صورت، شدید است. امیدواریم که او هر چه زودتر به شرایط بازی برگردد چرا که بازیکنی تاثیرگذار برای تیم ماست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها