Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نگین تاجی گفت: ستاد پاسخگویی به استعلامات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با دقت لازم به ۱۵۹۵۷ استعلام داوطلبین انتخاباتی پاسخ داده است. تاریخ انتشار: 09:23 - 20 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۸۸۳ نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضاییه بر انجام انتخابات صحیح و سالم و پرشور، از تلاش‌های شبانه روزی ستاد استعلام انتخابات استان تحت نظارت مستقیم دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: ضمن ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات مناسب با همکاری بیست نفر از همکاران مجرب و توانمند قضایی و اداری دادسرای مرکز استان، استعلام تعداد ۱۵۹۵۷ نفر از نامزد‌های انتخاباتی با حساسیت، سرعت و دقت کامل در مهلت مقرر هفت روزه انجام گرفته است.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر پیش بینی و پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی خواستار اعمال نظارت لازم و برخورد صریح، قاطع و خارج از نوبت به پرونده‌های احتمالی انتخابات پیش رو شد.   بیشتر بخوانید: پرونده‌های جرائم انتخاباتی، خارج از نوبت رسیدگی می‌شوند   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جرائم انتخاباتی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد جرائم انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم دستگردی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون شطرنج ضمن اعلام این خبر، افزود: دو نفر از کاندیداها مدارک خود را پس گرفتند بنابراین ۱۳ نفر برای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند.

دبیر فدراسیون شطرنج تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت محترم ورزش و جوانان، انشاالله در اوایل تیرماه مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج برگزار خواهد شد.

اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج به شرح ذیل است:

۱. فاطمه ابوالقاسمی
۲. مجتبی ارشدی
۳. احمد علی بابایی
۴. مهرداد پهلوان زاده
۵. کمال جوانمرد
۶. علیرضا خسروی
۷. شهریار رحمانی اصل
۸. وحیده صوابیه
۹. حمزه علی پور
۱۰. حمید گودرزی
۱۱. محمدرضا محمدی بهابادی
۱۲. مسعود ناموری آذر
۱۳. امیرعرفان هاشمی

ثبت نام از داوطلبین احراز پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۹ فروردین‌ماه در دبیرخانه فدراسیون شطرنج صورت پذیرفت.

کد خبر 6084549

دیگر خبرها

  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • شورای پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در لرستان فعال شود