Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، محمدحسین محمدی اظهار داشت: در حال حاضر یک تصفیه خانه آب با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال و یک تصفیه خانه فاضلاب با اعتبار ۴۱۱ میلیارد ریال در شهر دیواندره در حال اجرا است.

وی افزود: هزینه احداث تصفیه خانه آب شهر دیواندره ۴۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۳۹۵ میلیارد ریال از این مبلغ هزینه شده و دارای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان ادامه داد: ظرفیت این تصفیه خانه، تصفیه ۲۵۰ لیتر بر ثانیه آب و فرآیند تصفیه فیلتراسیون مستقیم است و عملیاتی که در این تصفیه خانه انجام می شود شامل احداث مخازن چهار هزار مترکعب، ۱۳ کیلومتر خطوط انتقال و سه واحد ایستگاه پمپاژ است.

محمدی یادآور شد: هزنیه احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر دیواندره نیز ۴۱۱ میلیارد ریال است که تاکنون ۱۱۱ میلیارد ریال از این مبلغ تأمین و هزینه شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر این تصفیه خانه دارای ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی است و طول کل شبکه جمع آوری و خطوط انتقال ۴۲ کیلومتر، ظرفیت تصفیه شش هزار و ۳۴۰ مترمکعب فاضلاب در شبانه روز، جمعیت تحت پوشش ۴۲ هزار نفر و فرآیند تصفیه هوادهی گسترده با حذف نیتروژن است.

کد خبر 4794739

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حسین محمدی آب و فاضلاب شهری شهرستان دیواندره انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان تعطیلی مدارس بارش برف ثبت نام کاندیداها قزوین یاسوج شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل ، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب و رئیس اداره بهره بردای آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در سمینار توسعه نیروگاههای تجدیدپذیر در تبریز حضور یافتند

این سمینار با هدف ترغیب فعالان عرصه صنعت برای ایجاد نیروگاه های تجدیدپذیر به استناد ماده 16 قانون جهش تولید دانش بنیان در محل هتل پتروشیمی تبریز برگزار شد.

در این سمینار عنوان شد، صنایع با قدرت قراردادی بیش از یک مگا وات موظفند معادل یک درصد از برق مصرفی سالیانه خود را از طریق احداث نیروگاه های تجدیدپذیر تامین نمایند.

در حاشیه این سمینار یداله سلطانی مدیر آب و فاضلاب شهرستان خوی با بیان اینکه ظرفیت اسمی تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی بیش از یک مگا وات است، اظهار داشت: باید برنامه ریزی لازم برای احداث نیروگاه تجدید پذیر جهت تولید حداقل یک درصد از مصرف سالیانه خود انجام شود.

دیگر خبرها

  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • اجرا خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس