Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:57:50 GMT

دستور ممنوعیت خروج مصالح از گلستان صادر شده است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۳۳۹۵

دستور ممنوعیت خروج مصالح از گلستان صادر شده است

به گزارش خبرگزاری مهر هادی حق شناس در خصوص بازسازی واحدهای خسارت دیده از سیل اظهارکرد: تلاش می کنیم تا پایان سال جاری تمامی واحد های مسکونی سیلزدگان را به صاحبان آنها تحویل دهیم.

استاندار گلستان اضافه کرد: عملیات پی کنی ۹۲ درصد واحد های آسیب دیده از سیل انجام شده و ۵۰ درصد واحدها هم به مرحله سقف رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی چادرها برچیده شده و تنها پنج چادر در شهرستان آق قلا وجود دارند که بر اساس تعهد پیشین تا پایان آذر منازل مسکونی آنها نیز تحویل داده خواهد شد.

حق شناس یادآور شد: علی رغم مشکلات حوزه اعتبارات تاکنون با همکاری پیمانکاران ۵۵ کیلومتر از مسیر ۲۰۰ کیلومتری رودخانه قره سو و ۸۵ کیلومتر از مسیر ۷۱۵ کیلومتری گرگانرود لایروبی شده و ادامه این لایروبی ها در حال انجام است.

حق شناس خاطر نشان کرد: با توجه به نیاز مصالح جهت ساخت واحدهای مسکونی سیلزدگان دستور ممنوعیت خروج مصالح از استان صادر شده و روند رو به بهبود است.

وی ادامه داد: در ۹۷ نقطه از راه های استان بر اثر سیلاب بریدگی ایجاد شده بود که ۹۵ مورد اصلاح شده و دو مورد پل و کانال با همکاری پیمانکاران آب منطقه ای در حال مرمت است.

کد خبر 4794761

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان هادی حق شناس استانداری گلستان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان تعطیلی مدارس بارش برف ثبت نام کاندیداها قزوین یاسوج شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد

محمد طالبی چاری بیان داشت: «در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش‌آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.»

به گزارش مهر، وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تأکید کرد: ۳ دانش‌آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • صدور کالا‌های صادر کنندگان گلستانی با مجوز داخلی به ۱۱۰ کشور جهان
  • دستور جمع‌آوری مکمل تقویتی موی فیتو صادر شد
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس