Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: بازی در ورزشگاه آزادی برای من بد نشد و خوشحالم که برای تیمم در دیدار با استقلال گل زدم. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

فراز امامعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص بازی با استقلال که با تساوی 2-2 به پایان رسید گفت: چند ساعت قبل از بازی به ما خبر دادند که این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمین چمن آزادی با ورزشگاه شهر قدس قابل قیاس نیست و این موضوع به ما کمک کرد تا از لحاظ تاکتیکی شرایط خوبی داشته باشیم. بازی در ورزشگاه آزادی برای من بد نشد و خوشحالم که توانستم در این دیدار برای تیمم گل بزنم.

مهاجم پیکان در خصوص گلی که به ثمر رساند، تاکید کرد: وقتی مهاجم در موقعیت تک به تک به دروازه‌بان نزدیک می‌شود کار سخت‌تری دارد. حسینی دست‌هایش را باز کرده بود و اگر ضربه می‌زدم شاید توپ گل نمی‌شد، در آن صحنه مدافع حریف هم مرا تعقیب می‌کرد و امکان داشت شارژم کند. بهترین تصمیم این بود که حسینی را دریبل کنم و خوشحالم که توپ وارد دروازه شد. 

امامعلی در پاسخ به این پرسش که «آیا تساوی در این بازی عادلانه بود؟» اظهار داشت: ما مستحق برد بودیم و باید سه امتیاز را می‌گرفتیم. در این بازی یک پنالتی از دست دادیم و یک پنالتی هم برای پیکان گرفته نشد ضمن اینکه موقعیت‌های خوبی را هم از دست دادیم.

فرکی: حاضر بودیم هر کجایی که می‌گویند بازی کنیم

 

انتهای پیام/ 

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پیکان تهران استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکان تهران استقلال پیکان تهران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

 در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، یکی از بانوان هوادار استقلال با ورود به چمن بازی (جیمی‌جامپ)، به سمت سیدحسین حسینی، کاپیتان آبی‌ها رفت و اتفاقات متعاقب آن، حاشیه‌هایی را ایجاد کرد و به درگیری جزئی حسینی با ماموران حاضر در ورزشگاه منجر شد که البته بدون تنش خاتمه پیدا کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی اتفاقات این مسابقه حسینی را علاوه بر یک جلسه تعلیقی، ۳۰۰ میلیون تومان جریمه کرد. کاپیتان استقلال در واکنش به این حکم، پس از پایان بازی با شمس آذر قزوین به طعنه گفت: «خیلی خوشحالم که کمیته انضباطی لطف کرد و حکم من را ۴ روزه داد. خیلی از اتفاقات دیگر را دیدم و یک ماه بیشتر طول کشیده بود. این ۳۰۰ میلیون را پرداخت می‌کنم!»

امروز این شایعه مطرح شد که احتمال دارد محرومیت تعلیقی حسینی بابت اظهارات اخیرش، اجرایی شود. با این حال، پیگیری حاکی از آن است که محرومیت تعلیقی حسینی به قوت خود باقی خواهد ماند و اجرایی نخواهد شد و او به طور حتم در بازی با تراکتور سنگربان استقلال خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی | او چه گفت؟
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • فوری: احضار دوباره سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی
  • فوری | اولین تصمیم کمیته انضباطی در خصوص کاپیتان استقلال
  • فوری: احضار سیدحسین حسینی به کمیته انضباطی
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود
  • محرومیت کاپیتان استقلال اجرا نمی‌شود/ حسینی مقابل تراکتور بازی می‌کند