Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@14:13:50 GMT

دعوت پادشاه بحرین از بزرگترین خاخام اسرائیل

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۳۴۹۴

دعوت پادشاه بحرین از بزرگترین خاخام اسرائیل

جنبش اسلامی مردم بحرین، الوفاق دعوت پادشاه این کشور از خاخام شلمو موشه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد .

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از lualuatv، جنبش اسلامی مردم بحرین، الوفاق دعوت پادشاه این کشور از خاخام شلمو موشه رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و اعلام کرد این اقدام نوعی توهین به نظر و عقیده مردم این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جنبش الوفاق با صدور بیانیه ای گفت: دعوت آل خلیفه از شلمو موشه اقدامی تحریک آمیز و خصمانه علیه مردم بحرین محسوب می شود.

 

موشه عمار برای شرکت در یک رویداد بین ادیان به میزبانی مرکز همزیستی حمد به بحرین سفر کرده است.

 

الوفاق در این بیانیه که روز سه شنبه صادر شد ، دوباره به مخالفت مردم بحرین با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

 

منامه در ماههای اخیر میزبان شمار فزاینده ای از مقامات یهودی اسرائیلی و آمریکایی مستقر در ایالات متحده با وجود موج محکومیت گروه های محلی بوده است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات انتخابات مجلس کانون های مساجد انتخابات خبرگان رهبری و مجلس روز دانشجو مجلس شورای اسلامی مجلس دانشجو حزب الوفاق خاخام یهودی رژیم بحرین شیعیان بحرین خاخام بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام قاسم روانبخش، منتخب مردم قم در مدرسه علمیه خواهران شهید غفاری ضمن تبریک به مناسبت پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت، گفت: رژیم صهیونیستی اشتباه بزرگی مرتکب شد و با زدن سفارت ایران زمینه را برای انتقام سخت فراهم کرد.

وی افزود: حمله به سفارتخانه یک کشور حمله به خاک آن کشور تلقی می‌شود به همین دلیل ایران از این حق برخوردار شد که به خاک اسرائیل حمله کند.

روانبخش گفت: ایران با برنامه‌ای بسیار حساب شده و با اطلاع دادن به همه کشور‌های همسایه و اروپایی و امریکایی حتی زمان پاسخ را هم مشخص کرد.

نماینده مردم قم افزود: ایران به رغم تقاضای امریکا و اسرائیل و کشور‌های اروپایی و منطقه‌ای انتقام سختی گرفت که در نوع خود تاکنون بی‌نظیر بوده است.

وی بیان داشت: موشک‌های ایرانی از لایه‌های مختلف عبور کرد و به هدف اصابت کرد.

روانبخش گفت: همه دنیا فهمیدند ایران می‌تواند رژیم اشغالگر را از روی زمین محو کند شعار ۲۵ سال نابودی اسرائیل یک شعار نیست بلکه واقعیت دارد.

 

دیگر خبرها

  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • حماس: تعطیلی مسجدالاقصی، مشروعیتی به اسرائیل نمی‌دهد
  • فیلم| سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید
  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان