Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@11:06:04 GMT

شکارچیان خرگوش در مجن دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۳۵۱۳

شکارچیان خرگوش در مجن دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: شکارچیان خرگوش در اطراف شهر مجن دستگیر شدند.

علی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود از دستگیری چهار جوان اهل و ساکن یکی از استان‌های هم‌جوار که بامداد امروز با یک دستگاه خودروی سواری در اطراف شهر مجن در حال شکار خرگوش بودند، خبر داد.

وی افزود: مأموران واحد گشت کلانتری ۱۸ مجن ضمن رؤیت این افراد، اقدام به تعقیب و در نهایت دستگیری آنها کردند و ضمن بازرسی از خودروی آنها، یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز به همراه تعدادی فشنگ و لاشه چهار قطعه خرگوش را نیز کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: علی کریمی خرگوش دستگیری شاهرود مجن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباش BMWسوار در بلوار اندرزگو خبر داد و گفت: این افراد اقدام به ضبط یک ویدئوی زنده از اینستاگرام خود کرده و در آن الفاظ رکیک به کار برده بودند. همچنین با استفاده از یک سلاح کلاشینکف اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در محدوده شمال تهران کرده بودند، موضوعی که خط قرمز پلیس بوده و به جد با آن برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه این افراد که پنج نفر بودند، در بلوار اندرزگو، با خودروی بی. ام.دبلیو تردد کرده و مردم و حتی پلیس را تهدید کرده بودند، گفت: با اقدامات انجام شده از سوی مأموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت این افراد، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی دستگیر شدند.

راستی با بیان اینکه سه نفر از این پنج نفر سابقه‌دار بوده و پیش از این دلیل ارتکاب جرایم مختلف از جمله شرارت دستگیر شده بودند، گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

وی ادامه داد: پلیس هیچ‌گونه تعارفی با اراذل اوباش ندارد و در کوتاه‌ترین زمان این افراد دستگیر می‌شوند. اخلال در نظم شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان خط قرمز پلیس است و مردم از ما انتظار دارند که با آنان برخورد کنیم. ما هم از قوه قضائیه می‌خواهیم با این افراد برخورد محکمی داشته باشند.

کد خبر 6080052

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند
  • دستگیری ۲ شکارچی در پارک ملی/ ۲۷ فشنگ چهار پاره کشف شد
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو