Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@16:04:24 GMT

واتساپ در میلیون‌ها گوشی بزودی متوقف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۳۵۶۸

واتساپ در میلیون‌ها گوشی بزودی متوقف می‌شود

نرم افزار پیام دهی واتساپ اعلام کرد بسیاری از مدل های اندروید، آیفون و ویندوز فون را از اول فوریه ۲۰۲۰ پشتیبانی نخواهد کرد.

 به گزارش مشرق به نقل از ایندیپندنت، واتساپ به زودی عملکرد خود را در میلیون‌ها گوشی همراه متوقف می‌کند. این نرم افزار پیام دهی اعلام کرد دیگر دستگاه های تلفن همراه قدیمی را پشتیبانی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید «واتس آپ» در حال سبقت از «تلگرام»

 این شرکت که تحت مالکیت فیسبوک قرار دارد در صفحه خود اعلام کرد که چه گوشی هایی دیگر نمی توانند به این نرم‌افزار دسترسی داشته باشند و ادعا کرد این اقدام برای حفظ امنیت کاربران ضروری است.

 بسیاری از مدل های اندروید، آیفون و ویندوز فون از اول فوریه 2020 تحت تاثیر قرار می گیرند.

 واتساپ دیگر در آیفون هایی که iOS 8 یا قبل از آن را دارند کار نخواهد کرد. این گوشی ها اولین بار در 2014 توسط اپل معرفی شدند. یعنی افرادی که آیفون6 یا مدل‌های جدیدتر آن را دارند نگران از دست دادن واتساپ نباشند.

 واتساپ اعلام کرد:« ما پیشنهاد میدهیم از جدیدترین iOS در دسترس برای گوشی هایتان استفاده کنید».

 اندروید هایی که از مدل های قدیمی تر از 2.3.3 با عنوان اندروید های جینجربرد استفاده می کنند هم دیگر تحت حمایت واتساپ نخواهند بود و هر که تلاش کند حساب جدیدی ایجاد کند یا حساب قبلی خود را با استفاده از اندروید های قدیمی تر تایید کند، بلاک خواهد شد. اندرویدهای جینجربرد در 2010 به بازار آمدند. گوشی های هوشمند هواوی، سونی و گوگل از این اطلاعیه معاف هستند.

ویندوز فون هایی که سیستم عامل 8.1 یا بعد از آن را دارند هم همچنان واتساپ را در اختیار خواهند داشت.

کاربران واتساپ می‌توانند سیستم عامل‌های خود را به روز رسانی کنند و همچنان از واتساپ استفاده کنند ولی مدل های قدیمی تر گوشی های همراه با راه اندازی سیستم عامل های جدید هم مشکل خواهند داشت و اجازه نصب آنها را نمی دهند.

این اولین بار نیست که واتساپ حمایت خود را از گوشیهای قدیمی برمیدارد. واتساپ قبلاً قطع حمایت از کاربرانش را به خاطر امنیت آنها تصمیمی سخت می دانست.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین آیفون ایندیپندنت واتس اپ نرم افزار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، فرماندار ویژه خرمشهر در نشست کمیته اقتصادی این شهرستان گفت: هدف از برگزاری این نشست تاسیس یک اتاق وضعیت در فرمانداری ویژه خرمشهر است. 
مسعود خواست خدایی همچنین افزود: در حال برنامه ریزی برای استفاده همزمان از ظرفیت گردشگری زیارتی در منطقه و فعالیت تجاری مناسب هستیم 
نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: وجود سه اتاق بازرگانی در سطح استان خوزستان نشان از اهمیت ویژه اقتصادی این استان را نشان می‌دهد.
سید لفته احمدنژاد از تصویب قانون ملوانی در مجلس خبر داد و گفت: سود واردات کالا‌های ملوانی هم قرار است به مدت ۵ سال در خود مناطق هزینه شود.
رییس اداره کار و تعاون خرمشهر هم گفت:تعداد ۱۰۴۷ تعاونی ثبت شده در اداره تعاون خرمشهر وجود دارد که از این آمار تنها ۲۸۸ تعاونی فعال هستند.. رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر از آموزش بازرگانان جوان از تیرماه امسال خبر داد و گفت: تامین اشتغال یکی دغدغه‌های موجود در منطقه است که این دوره‌ها می‌تواند نیروی جوان را به تجارت علاقه‌مند کرد.
سید مصطفی موسوی به جذب سرمایه گذار در منطقه اشاره کرد و افزود: برنامه‌هایی تنظیم شده تا از ظرفیت کمیته اقتصادی استفاده شودو تسهیلات ویژه‌ای برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی ایجاد شود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • همدستی واتساپ با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس