Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@00:47:36 GMT

طرح زمستانی در جاده های هرمزگان اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۳۶۲۷

طرح زمستانی در جاده های هرمزگان اجرا می شود

ایسنا/هرمزگان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان بر آمادگی دستگاه‌های عضو شورای ترافیک در اجرای طرح زمستانی با توجه به افزایش سفرها به استان تاکید کرد.

رضا مدرس بر آمادگی دستگاه‌های عضو شورای ترافیک در اجرای طرح زمستانی با توجه به افزایش سفرها به استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه با آغاز فصل بارش‌ها، روانسازی ترافیک و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار در معابر درون و برون شهری بسیار پراهمیت است، اظهار کرد: در طرح راهداری زمستانی، پلیس راهور، راهداری، اورژانس، آتش ‌نشانی، هلال ‌احمر و دیگر نیروها مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: کاهش تصادفات جاده‌ای و تامین امنیت کامل در جاده‌های استان از جمله مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

وی با اشاره به وضعیت بارندگی در زمستان بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی بارش‌هایی با شدت زیاد در پیش داریم و برای مقابله با آبگرفتگی معابر باید تمهیدات لازم توسط شهرداری‌ها اتخاذ شود، ضمن اینکه سایر دستگاه‌ها همچون پلیس راهور، اورژانس، هلال احمر و اداره کل راهداری نیز باید آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج کندوان لغو شد

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از لغو انسداد محور کرج کندوان به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا خبر داد.

به گزارش تین نیوز  از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز، علی زندی فر مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اعلام لغو انسداد محور کرج -کندوان اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان که از تاریخ دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به مدت سه روز به دلیل انجام عملیات عمرانی نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا لغو و تردد برقرار شد.

زندی فر افزود: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و به‌منظور جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود که قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود اما با توجه به شرایط جوی منتفی و تردد در محور برقرار شد.

 وی تصریح کرد: در صورت انسداد مجدد در روزهای آینده اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز خاطرنشان کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • اجرای طرح چراغ روشن در درمیان
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • اجرای ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر
  • نهالکاری مشارکتی با همکاری شهروند طبیعت دوست در شهرستان اشتهارد اجرا شد
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • ۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در استان بوشهر اجرا شد