Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون یاسمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با فرا رسیدن فصل سرما و موج بارش برف و باران؛ سوخت‌رسانی به استان به ویژه مناطق سخت‌گذر و برف گیر استان توسط کارکنان شرکت نفت به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است.

یاسمی تشریح کرد: در منطقه کرمانشاه ۹۸ هزار خانوار زیرپوشش این شرکت و مصرف کننده نفت سفید وجود دارد که سوخت مورد نیاز این تعداد خانوار از طریق ۵۱۸ فروشندگی روستایی تامین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه اکنون به صورت روزانه انواع فرآورده‌های نفتی به نقاط مختلف استان ارسال می‌شود، افزود: توزیع این مقدار فرآورده نفتی با بهره گیری از ۳۵۰ دستگاه نفتکش جاده پیما انجام و تمهیدات لازم برای آمادگی کامل ناوگان حمل ونقل فرآورده‌های نفتی استان در فصل سرما اندیشیده شده است.

یاسمی با بیان اینکه سوخت رسانی باید با کنترل دقیق انجام شود، افزود: حضور موثر روسای نواحی و همکاران در ارائه خدمات مطلوب به مردم در مناطق سخت‌گذر با بازدیدها و نظارت کافی بر عملکرد توزیع کنندگان سوخت در فصل سرما ضروری است.

او بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه در راستای حصول اطمینان از آسیب‌پذیری حداقلی ناشی از ورود به فصل سرما تاکید کرد.

مدیر شرکت پخش کرمانشاه در خصوص تامین سوخت مناطق سردسیر و سخت‌گذر نیز اظهار داشت: سوخت‌رسانی به این مناطق در حال انجام بوده و مشکلی در خصوص تامین فرآوره نفت سفید وجود ندارد.

در استان کرمانشاه در مجموع ۱۵۴ جایگاه فرآورده نفتی وجود دارد که از این تعداد ۳۷ جایگاه تک منظوره سی ان جی است.

جمعیت ۲ میلیون نفری این استان در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا سکونت دارند.

برچسب‌ها روستائیان نفت مصرف سوخت کرمانشاه گازوئيل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان نفت مصرف سوخت کرمانشاه گازوئيل روستائیان نفت مصرف سوخت کرمانشاه گازوئيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده های نفتی در تاریخ بندر خرمشهر

تین نیوز

 مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: سال ۱۴۰۲ با فعال شدن ظرفیت صادرات فرآورده های نفتی به کشورهای همسایه، صفحه جدیدی برای توسعه بندر خرمشهر گشوده شد و با رقم خوردن صادرات ۳۸ هزار تن، بالاترین رکورد صادرات فرآورده های نفتی در تاریخ کل بندر خرمشهر به ثبت رسید. 

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی عسکری مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سال گذشته با تمرکز بر روی ظرفیت های کم نظیر بندر خرمشهر و تلاش و همت جهادی، آمار ۲ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۸۸۸ تن عملیات تخلیه و بارگیری به ثبت رسید.

وی ادامه داد: بندر خرمشهر در عملکرد تخلیه و بارگیری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل، رشد ۲۷ درصدی را تجربه کرد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: ۹۰ درصد این عملیات مربوط به بخش صادرات بود که با توجه به آمار به ثبت رسیده، بندر خرمشهر در جایگاه سوم بنادر کل کشور قرار گرفت.

عسکری اظهار کرد: ۲۹ درصد رشد در بخش صادرات، ۱۳ درصد رشد در بخش واردات، ۲۹ درصد رشد در فله خشک، ۱۷ درصد رشد در بخش کانتینری، ۲۶ درصد رشد در بخش تردد کامیون و ۱۳ درصد رشد در تردد شناورهای عملیاتی از دیگر پیشرفت های بندر خرمشهر در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل بود.

وی تأکید کرد: سال ۱۴۰۲ با فعال شدن ظرفیت صادرات فرآورده های نفتی به کشورهای همسایه، صفحه جدیدی برای توسعه بندر خرمشهر گشوده شد و با رقم خوردن صادرات ۳۸ هزار تن، بالاترین رکورد صادرات فرآورده های نفتی در تاریخ کل بندر خرمشهر به ثبت رسید.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: یکی دیگر از اقدامات ماندگار و بی سابقه در سال ۱۴۰۲، انهدام ۱۹۰ ردیف کالای متروکه برای نخستین بار در بندر خرمشهر بود که با این اقدام، فضای قابل توجهی از فضای اشغال شده انبارها، کاهش یافت و فرصت برای سرمایه گذاری جدید ایجاد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • شاید موشک‌های آینده بدون سوخت کار کنند!
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده های نفتی در تاریخ بندر خرمشهر
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی