Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:43:21 GMT

انتقاد سرپرست باشگاه استقلال از رئیس جمهور

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۳۶۹۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت 23 MB

کد خبر 4794785 محمدعلی پورنیا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن روحانی تیم فوتبال استقلال تهران آندره استراماچونی فوتبال باشگاه استقلال تهران جواد زرینچه مجلس شورای اسلامی تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال بارش باران سازمان هواشناسی حسن روحانی قوه قضاییه آب و هوا آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر تهران علی لاریجانی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی خطیر بعد از برگزاری مراسم واگذاری باشگاه استقلال به بخش خصوصی اظهار کرد:این اتفاق را به همه هواداران باشگاه استقلال تبریک می‌گویم. مطمئنا 5 اردیبهشت 1403، در حافظه همه آن‌ها به عنوان یک روز بزرگ و فصل جدید در تاریخ باشگاه، می‌ماند. امروز بزرگترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد. بعد از قهرمانی آسیا در سال 1990، این بزرگ‌ترین اتفاق باشگاه استقلال بعد از انقلاب بود.

وی افزود: از دولت، رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش، وزیر اقتصاد و همه عزیزانی که این اتفاق خوب را توانستند بعد از این همه انتظار و مشکلاتی که دو باشگاه داشتند، رقم بزنند تشکر می‌کنم. از آقای علی عسگری مدیرعامل و زیرمجموعه‌های هلدینگ خلیج فارس تشکر می‌کنم که پیشنهاد خرید استقلال را دادند و این قرارداد نهایی شد.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه ایا به کارش ادامه می دهد یا خیر گفت: حق طبیعی یک مجموعه است با افراد جدید و تغییر مدیرعامل و هیات مدیره کار کنند.چه باشم و چه نباشم بسیار خوشحالم که این اتفاق برای باشگاه استقلال رقم خورده است. اثرات این روز بزرگ در آینده برای باشگاه استقلال مشخص می شود.

خطیر ضمن رد خبر گرفتن حق امضا از وی گفت: باید منتظر بمانیم دوستان در شرکت هولدینگ خلیج فارس چه برنامه ای برای آینده دارند. اجازه بدهید از این روز لذت ببریم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.خواهش می کنم خیلی به حواشی و حق امضا گرفتن و این مسائل دقت نکنید. یکسری دنبال هیجانات هستند.مطمئنم اتفاقات خوبی برای استقلال رخ می دهد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • ادای احترام رئیس جمهور به رهبر استقلال پاکستان
  • ادای احترام رئیس‌جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • انتقاد از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس: بیمارستان‌های بوشهر کولر ندارند
  • انتقاد نماینده مجلس از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • تحولات منطقه‌ای محور رایزنی کاظمی قمی و امیرخان متقی