Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، محمدحسن برهانی فر دبیر ستاد برگزاری این جشنواره با ارائه گزارشی از نحوه برگزاری، ارائه آثار، برپایی نمایشگاه و روند انتخاب پژوهشگران برتر استان البرز در سال 98 جزئیات این رخداد استانی را تشریح کرد.

وی در حالی که این جشنواره را افتخارآفرین عنوان کرد گفت: امسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج میزبان همت‌های بلند، تحقیقات ارزشمند و تلاش های اجرایی استان البرز بود و به طور قطع می توان آن را یکی از کم نظیرترین نمایشگاه های این استان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهانی فر این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای علمی و تحقیقاتی دانشگاهی در جهت قطع وابستگی جامعه به واردات، ورود نوآوری های علمی در عرصه صنعتی کشور و حضور محصولات دانش بنیان در بازار و صحنه های اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه توسط تعدادی از میهمانان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز مورد بازدید قرار گرفت و سبب شگفتی آنان از این حجم نوآوری و دستاوردهای علمی در استان البرز شد؛ به گونه ای که جایگاه علمی این نمایشگاه را نه تنها استانی بلکه ملی و بین المللی عنوان کردند.

وی با اشاره به برخی از اهداف از برگزاری چنین نمایشگاه هایی افزود: با استقبال بسیار خوبی که امسال از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان البرز شد، برخی از محصولات ارائه شده در این جشنواره از سوی صاحبان صنایع و علاقمندان سرمایه گذار به منظور تولید انبوه و ورود به بازار انتخاب شد.

دبیر ستاد برگزاری ششمین جشنواره پژوهش و فناوری استان البرز در سال 98 در پایان سخنانش از همدلی و همکاری شایسته تمامی مسئولین استان البرز در برگزاری این رخداد پژوهشی تقدیر کرده و ضمن ابراز خرسندی از برپایی همزمان نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای در واحد کرج، ابراز امیدواری کرد: افتخارات کسب شده در این جشنواره برای استان البرز ماندگار شده و هر ساله شاهد حضور تعداد بیشتری از ایده پردازان، نخبگان، محققان و کارآفرینان در این عرصه باشیم.

انتهای پیام /

298 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز واحد کرج اختتامیه ششمین جشنواره پژوهش و فناوری استان البرز در سال 98 نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز واحد کرج اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق به ارزش ۱۵ میلیارد دلار

مجید چگنی در حاشیه امضای تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق گفت: با پایان یافتن دو قرارداد بغداد و بصره، چند دور مذاکره با طرف عراقی در تهران و بغداد برای تمدید صادرات گاز ایران به عراق انجام دادیم که سرانجام نهایی شد.

وی افزود: از آغاز قرارداد بغداد (در ژوئیه ۲۰۱۷) و بصره (در ژوئن ۲۰۱۸) تاکنون حدود ۵۲ میلیارد مکعب گاز به ارزش ۱۵ میلیارد دلار به کشور عراق صادر کرده‌ایم.

زیاد علی فاضل، وزیر برق عراق با بیان اینکه بر اساس این قرارداد تا ۵ سال آینده نیز از ایران گاز خریداری می‌کنیم، گفت: نیروگاه‌های ما برای تولید برق  نیاز مبرمی به گاز ایران دارند.

وی اظهار کرد: تجربه سال‌های گذشته نشان داده که ایران شریک اقتصادی خوبی برای عراق است و در سخت‌ترین شرایط نیاز‌های ما را فراهم کرده است.

بر پایه این گزارش، قرارداد صادرات گاز ایران به بغداد در سفر معاون وزیر نفت در امور گاز به بغداد و در محل وزارت برق عراق امضا و به مدت پنج سال تمدید شد.

عراق روزانه به ۳۵ هزار مگاوات برق نیاز دارد که به‌دلیل شرایط کنونی این کشور تنها ۲۰ هزار مگاوات در روز تولید می‌کند و یک‌سوم این برق با گاز وارداتی از ایران تأمین می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • آخرین مهلت ارائه پروپوزال به فراخوان طراحی سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • جزئیات فراخوان طراحی کیت ارزیابی کیفیت مواد غذایی اعلام شد
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو