Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@11:04:15 GMT

دین خود را برای دنیای دیگران نفروشید

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۳۷۸۶

دین خود را برای دنیای دیگران نفروشید

ایسنا/البرز امام جمعه نظرآباد بر ضرورت توجه بر اخلاق مداری در انتخابات تاکید کرد.

حجت الاسلام سید سجاد موسوی در گفت و گو با ایسنا در ارتباط با انتخابات پیش رو اظهار داشت: در هر کشوری انتخابات یکی از نمادهای مردم سالاری است که انتظار می رود مردم و مسئولین نیز با رعایت شئونات دینی و اصل اخلاق مداری در برگزاری انتخاباتی سالم گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره بر نقش تاثیرگذار مثلث مردم ، کاندیداها و مسئولین برگزاری انتخابات خواستار رعایت اخلاق و تقوای سیاسی از سوی این سه قشر شد.

امام جمعه شهرستان نظرآباد در ادامه خطاب به هریک از سه قشر مردم، کاندیداها و مسئولین برگزاری انتخابات گفت: ابتدا کاندیداها باید بدانند از هر وسیله و راهی برای رای آوردن استفاده نکنند و اگر حقیقتا شوق خدمت دارند باید توجه کنند که خادم واقعی کسی است که اغراق و وعده دروغین، خرید رای و سواستفاده از افکار عمومی در فعالیت های انتخاباتی اش دیده نشود.

حجت الاسلام موسوی افزود: مردم هم باید هوشیار بوده و دین خود را برای دنیای برخی دیگر نفروشند چراکه شرکت در انتخابات یک فریضه است که حفظ و تقویت هرچه بیشتر نظام را در پی دارد و شناسایی، انتخاب و حمایت از فرد اصلح در آن بسیار حائز اهمیت است.

وی در خصوص رفتار مناسب مسئولین برگزاری انتخابات نیز یادآور شد: همواره اصل بی طرفی مطرح بوده و هست که در همین راستا از مسئولین برگزاری انتخابات نیز خواستارم با بی طرفی کامل و صرفا در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور طبق فرمایش مقام معظم رهبری گام برداشته و کلیه امکانات موجود را بطور عادلانه برای تمام کاندیداها استفاده کنند و به نفع یا علیه کسی اقدام نکنند و بدانند اولویت مصلحت مردم است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نظرآباد در پایان صحبت های خود در تشریح ویژگی های یک نماینده مردمی اصلح که اقشار مختلف جامعه در انتخاب خود باید به آنها دقت کنند گفت: تدین، ساده زیستی، آشنایی حقیقی با مشکلات فعلی مردم، دارا بودن روحیه خدمت، ولایت مداری، استکبارستیزی، شجاعت، مقدم دانستن مصلحت و منافع نظام بر منفعت حزب و گروهی خاص و... از جمله اصلی‌ترین شاخص هایی است که از عموم مردم شریف و ولایتمدار خواستارم در انتخاب نماینده خود به آنها دقت نمایند و مجدد تاکید می کنم دین خود را به دنیای هیچکس نفروشید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه عباس عبدی به حدادعادل درباره انتخاب نام دخترانه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در چند روز گذشته، فیلمی از غلامعلی حدادعادل در فضای مجازی دست به دست می شود که در آن گفته است: «هر کلمه بی‌معنایی که به «الف» ختم شود اسم دختر می‌شود.»

‏در همین راستا، عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در کانال تلگرامی آینده نوشت: «تا هنگامی که پس از ۴۵ سال انحصار کامل آموزشی، فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای، نکوشند که بجای تمسخر، درک همدلانه‌ای از رفتار مردم پیدا کنند، وضع از این که فکر می‌کنند متفاوت‌تر هم خواهد شد. مردم با فرهنگ تحمیلی مخالفند.»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888615

دیگر خبرها

  • لزوم حمایت مسئولین از بوکسور بجنوردی جهت کسب سهمیه المپیک
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • طعنه عباس عبدی به حدادعادل درباره انتخاب نام دخترانه
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • رابطه خِرَد و خوش رفتاری از نگاه امام حسن مجتبی (ع)
  • جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص برگزاری انتخابات و مشارکت آحاد مردم
  • واکنش استاندار به منتقدانش/ ما مسئولین بدهکار مردم هستیم