Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@19:49:40 GMT

بن‌بستی در مسیر اهداف جامعه متحد وجود نخواهد داشت

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۳۸۰۴

بن‌بستی در مسیر اهداف جامعه متحد وجود نخواهد داشت

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ فرمانده سپاه امام سجاد(ع) گفت: برای جامعه‌ای که مردم در کنار هم قرار گرفته‌اند هیچ بن‌بستی در مسیر نیل به اهداف جمعی و مشترک آنان وجود نخواهد داشت و قطعاً نصرت الهی در آنجا نازل خواهد شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شامگاه 19 آذرماه در اختتامیه جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی قرارگاه‌های طرح تحول محلات شهرستان بندر خمیر با بیان اینکه شهدا و رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس درس حفظ وحدت و انسجام به ما آموختند، گفت: اعتقاد ما بر این است که در هر جامعه‌ای مردم درکنارهم قرار گرفته و ید واحده شوند هیچ بن‌بستی در اراده و مسیر نیل به اهداف جمعی و مشترک آنان وجود نخواهد داشت و قطعاً نصرت الهی در آنجا نازل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه هر جا علما و بزرگان ورود پیدا کردند موفقیت بیشتری حاصل‌ شده است، تصریح کرد: لازمه تحقق این مهم آن است که مانند دوران دفاع مقدس با ایجاد‌ و بهره‌گیری از تمام ظرفیت جامعه و دستگاه‌های متولی، در کنار هم  پس از آسیب‌شناسی موضوع، متناسب با مسائل و مشکلات شناسایی‌شده  همچون ید واحده درصدد رفع معضلات برآمده و البته این کار ارزشمند را با هدایت مسئولان به سرانجام برسانیم.

به گزارش ایکنا، در این مراسم که با برنامه‌های مختلفی ازجمله حرکات رزمی و اجرای سرود همراه بود، از برترین‌های جشنواره در عرصه‌های مختلف تجلیل و همچنین از نمایشگاه دستاوردهای طرح تحول محلات بسیج شهرستان بازدید شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: نصرت الهی بندر خمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور کرج _ چالوس

 ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس در مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا هریجان و حدفاصل مکارود تا میانک و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های میانک، مجلار، هراز چم، ولی آباد و تونل کندوان گزارش شده است.

به گفته وی ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل لاسم تا آب اسک و مسیر (شمال به جنوب) محدوده کلرد را شاهد هستیم. 

او می گوید: تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت مسیر (رفت و برگشت) را شاهد هستیم.

وی افزود:  ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه تهران_ کرج  گزارش شده است.

محرابی نیادرباره آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های خراسان رضوی و خرسان شمالی گزارش شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • محفل قرآنی «امام حسنی‌ها» مصداق بارز تعظیم شعائر الهی است
  • نظارت بر پمپ بنزین ها و جایگاه‌های سی ان جی در البرز
  • برگزاری جشنواره روستا و عشایر جنوب کرمان در آینده نزدیک 
  • سوالات طرح زندگی با آیه‌ها در روز پانزدهم مشخص شد
  • مسیر تولید برای مردم هموار شود/ مخاطب شعار سال قشر خاصی از جامعه نیست
  • تسلیم کارزار ۱۶ هزار نفری جامعه پزشکی به قوه قضاییه
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • اعلام انزجار مردم شیراز از فاجعه بیمارستان شفای غزه
  • ترافیک سنگین در محور کرج _ چالوس
  • صهیونیستها منتظر طوفانی شدیدتر از طوفان الاقصی باشند/ برادری و اخوت نیاز همیشگی جامعه دینی است