Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@01:41:33 GMT

اپل از مدیر ارشد خود جاسوسی کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۳۸۲۵

به گزارش انگجت، یکی از مدیران ارشد سابق اپل ادعا می کند این شرکت قبل از شکایت از او به دادگاه از پیامک هایش جاسوسی می کرده است.

در فوریه ۲۰۱۹ میلادی ژرارد ویلیام سوم که حدود ۱۰ سال در بخش تراشه های موبایل اپل کار می کرد، این شرکت را ترک کرد. درهمان ماه او در شرکت NuVia Inc  پیوست. او و چند برنامه نویس دیگر اپل این شرکت را با هدف توسعه پردازنده هایی برای مراکز داده تاسیس کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آگوست ۲۰۱۹ شرکت اپل از ویلیامز به دلیل نقض قرارداد شکایت کرد. 

اکنون ویلیامز شکایت اپل را زیر سوال برده و ادعا می کند این شرکت به طور غیرقانونی از پیامک ها و سوابق موبایل او جاسوسی کرده است.

از سوی دیگر اپل ادعا می کند ویلیامز قرارداد خود را نقض کرده است. طبق این قرارداد او نباید در فعالیت تجاری دیگری که با کسب و کار و محصولات اپل تداخل داشت، شرکت یا درباره آن برنامه ریزی می کرد.

اسنادی که به دادگاه ارائه شده به طور واضح نشان داده اپل پیامک های ویلیامز را بررسی کرده و به سوابق موبایل او دسترسی داشته است. در این شکایت سابقه پیامک های ویلیامز و یکی از مهندسان اپل در اکتبر۲۰۱۵ ارائه شده است.

همچنین جزئیات مربوط به مدت و تعداد تماس های ویلیامز  با موسسان Nu Via طی مدت زمانی که او هنوز کارمند اپل بوده، در شکایت وجود دارد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین و توزیع کود شیمیایی در مازندران

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران با اشاره به تامین کود اولیه کشاورزانT گفت: ۱۲۲ هزار تن انواع کود شیمیایی تاکنون در استان تامین شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، رضا افراسیابی،  اظهار داشت: تامین و توزیع 122 هزار تن کود کشاورزی ازته، فسفاته و پتاسه انجام شده است که در اختیار کشاورز قرار می‌گیرد.

وی افزود: از میزان کود تخصیصی 117 هزار و 300 تن از طریق شبکه توزیع تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران توزیع می‌شود.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران، تصریح کرد: 280 کارگزار بخش خصوصی، تعاونی‌های تولید کشاورزی و تولیدی و شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای بخش کشاورزی عاملان توزیع کودهای شیمیایی هستند.

افراسیابی ادامه داد: کارگزاران در 22 شهرستان استان پراکنده هستند که  براساس سهمیه هر شهرستان با صدور حواله الکترونیک که در مراکز خدمات جهاد کشاورزی دهستان صادر می‌شود کود در بین کشاورزان استان توزیع می‌شود.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم ایرلند برای شرکت در شکایت آفریقای جنوبی از اسرائیل
  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • تامین و توزیع کود شیمیایی در مازندران
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • آمریکایی‌ها از اپل شکایت کردند
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد
  • ۶۱۸ بازدید نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی
  • انجام ۶۱۸ بازدید نظارتی از شرکت‌های خدمات مسافرتی خراسان رضوی
  • مصرف کنندگان آمریکایی از اپل شکایت کردند
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود