Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم اولیایی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال یکی از گزینه‌های جدی جانشینی امیرحسین فتحی در این تیم است. اولیایی سه شنبه شب در نشستی طولانی با وزیر ورزش نقطه نظرات سلطانی فر را شنید و برنامه‌های خودش را که پیش از این کتبی ارائه داده بود، به صورت شفاهی نیز بازگو کرد.

در بخشی از این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و جمشید تقی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت ورزش هم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی فر بسیاری از جزییات و حواشی کنونی باشگاه استقلال را به همراه برخی اطلاعات مالی در اختیار اولیایی گذاشت و انتظاراتی که از مدیرعامل آینده این باشگاه دارد را نیز بازگو کرد.

وزیر ورزش در پایان این جلسه تاکید کرد سه گزینه برای مدیریت استقلال دارد که بعد از جمع بندی نهایی، تا دو سه روز آینده مدیرعامل جدید از بین این سه نفر معرفی خواهد شد.

اولیایی پیش از این نیز در دو مقطع مدیریت استقلال را بر عهده داشته که در اولین مقطع از دوران مدیریتی‌اش آبی‌ها دو بار در فینال باشگاه‌های آسیا حضور داشته و یکبار نیز قهرمان این مسابقات شده‌اند. وی از جمله مدیرانی است که علاوه بر داشتن سابقه مدیریت در این باشگاه، در چند باشگاه دیگر از جمله برق و پاس مدیریت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر ورزش روز سه شنبه نیز نشستی با علی فتح الله زاده یکی دیگر از گزینه های مد نظرش برای مدیرعاملی باشگاه استقلال داشت اما تصمیم گیری در این مورد را به روزهای آینده و بررسی نقطه نظرات گزینه های دیگر موکول کرده است.

کد خبر 4794737

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران وزیر ورزش و جوانان کاظم اولیایی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد تیم فوتبال تراکتور والیبال وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال پیکان تهران تکواندو شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم

مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

دانلود (15MB)

دیگر خبرها

  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • وزیر اقتصاد: سرخابی‌ها قسطی فروش رفتند